خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی انسانی و تحول اداری استاندار زنجان:

دولت الکترونیک یکی از محورهای تحول نظام اداری است

کد خبر : ۵۴۴۸۲

استاندار زنجان گفت: براساس طرح خدمت رسانی که از سال های قبل به اجرا درآمده است وضعیت رضایتمندی مردم از دستگاه ها مورد بررسی قرار گرفته است.

زنجان ـ ایلنا: معاون نیروی انسانی و تحول اداری استاندار گفت: دولت الکترونیک یکی از محورهای تحول نظام اداری است که 151 خدمت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی استان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عادل علیپور معاون نیروی انسانی و تحول اداری استاندار زنجان در ستاد تحول نظام اداری استان با اشاره به آغاز به کار این ستاد از سال 89 در استان زنجان گفت: این جلسات تاکنون 143 مصوبه داشته است که 96 درصد آن تاکنون عملیاتی شده است.

وی به ساماندهی اموال مازاد دستگاه های اداری استان اشاره کرد و افزود: در همین راستا 151 هزار و 108 قلم کالا به ارزش 8 میلیارد تومان ساماندهی شده است.

علیپور به ساماندهی 562 دستگاه خودرو دستگاه های استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: از این تعداد 297 دستگاه اقساطی و 228 دستگاه به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش رسیده است.

این مقام مسئول به شناسایی 31 فضای مازاد در 56 دستگاه استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: 226 فضای بلااستفاده در دست شناسایی است.

علیپور از شناسایی 137 فضای مازاد در روستاهای استان نیز خبر داد و گفت: دولت الکترونیک یکی از محورهای تحول نظام اداری است که 151 خدمت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی استان راه اندازی شده است.

معاون نیروی انسانی و تحول اداری استانداری زنجان به فعالیت 240 دفتر آی سی تی در روستاها اشاره کرد و افزود: براساس طرح خدمت رسانی که از سال های قبل به اجرا درآمده است وضعیت رضایتمندی مردم از دستگاه ها مورد بررسی قرار گرفته است.

علیپور ادامه داد: 1100 پرسشنامه در 49 دستگاه استان توزیع شده است که در نهایت به 78.1 درصد رضایت مندی ارباب رجوع ها منتهی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز