خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام الله دهه فجر در استان زنجان؛

خانه کشتی ابهر به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۱۸

خانه کشتی شهرستان ابهر با عنوان خانه کشتی"حاج احمد کتابیان" با اعتبار 800 میلیون تومان امروز(15 بهمن) با حضور استاندار زنجان به بهره برداری رسید.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای احداث این مجموعه 800 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در مراسم افتتاح این مرکز محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان با اشاره به جایگاه برتر استان در زمینه های ورزشی گفت: با وحدت و اتحاد مدیران و مردم اولین خانه کشتی شمالغرب کشور در استان زنجان به بهره برداری رسید.

مقام عالی استان خواستار استفاده بهینه از امکانات برای ارتقاء جایگاه ورزش استان شد و ادامه داد: شهرستان ها نقش مهمی در این ارتقاء داشتند که نقش شهرستان ابهر نیز قابل تحسین است.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با اشاره به اینکه این مرکز در زمینی به مساحت 1200 مترمربع توسط یک خیر ابهری احداث شده است، گفت: برای احداث این مجموعه 800 میلیون تومان هزینه شده است.

رحمانی با اشاره به اینکه فضای ورزشی اکنون به 75 سانتی متر رسیده است از رشد سه برابری این فضاها در دولت نهم و دهم خبر داد.

وی به تعداد پروژه های ورزشی استان اشاره کرد و یادآور شد: 107 پروژه با اعتبار 235 میلیارد تومان در طی هفت سال ایجاد شده است.

در سفر یک روزه استاندار زنجان به شهرستان ابهر خروجی اتوبان به مجتمع لاله نیز به بهره برداری رسید که یک پنجم فاز اول این راه آسفالت شده است و مابقی تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

همچنین پارک بانوان پروین اعتصامی این شهرستان نیز با 15 هزار مترمربع با هزینه 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و شهرداری به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز