خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی:

مزیت‌های اقتصادی ایران اسلامی بی‌بدیل است

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۸۴

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سرمایه گذاری کشور خواستار افزایش مدیریت بنگاه ها از طریق سرمایه گذاری خارجی در کشور شد و گفت: مزیت های اقتصادی ایران اسلامی بی بدیل است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در زنجان گفت: به لحاظ قانونی نیز امکانات جذب سرمایه گذار خارجی در کشور فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهروز علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سرمایه گذاری کشور امروز(14 بهمن) در مراسم در مراسم کلنگ زنی پروژه تولید آهن اسفنجی و شمش فولادی شرکت ریخته گری پیوسته سهند با تاکید بر ترکیب منابع ملی و بین المللی بر توسعه کشور از طریق جذب شرکای خارجی تاکید کرد.

وی با اشاره به روند روبه رشد کشور و استان زنجان در جذب سرمایه گذار خارجی ادامه داد: بنگاه ها نباید تنها به منابع داخلی متکی باشند بلکه باید علاوه بر جذب شرکای خارجی بر ورود تکنولوژی های به روز بازارهای بین المللی مجهز شوند.

این مقام مسئول به ورود مطلوب بخش خصوصی در سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: به لحاظ قانونی نیز امکانات جذب سرمایه گذار خارجی در کشور فراهم شده است.

علیشیری خواستار افزایش ظرفیت مدیریت بنگاه ها از طریق سرمایه گذاری خارجی در کشور شد و ادامه داد: تعامل و همکاری بخش خصوصی و دولت یکی از شاخص های اصلی موفقیت در جذب سرمایه گذار خارجی است.

وی به اصل 44 قانون اساسی و دیگر قوانین در این زمینه نیز اشاره کرد و افزود: طی هفت ماه گذشته هیات مقررات زدایی به جهت آرام کردن فضای کسب و کار در کشور مشغول به کار شده است.

سهامدار شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند نیز در سخنانی از تولید 600 هزار تن کنسانتره به صورت سالانه در زنجان خبر داد.

صمد محمدیان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده با راه‌اندازی دو واحد کنسانتره در استان زنجان، سالانه 600 هزار تن کنسانتره در استان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این مجموعه در هر واحد برای 500 نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود، افزود: استفاده از نیروهای بومی برای اشتغال در این مجموعه از اهداف شرکت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز