خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

امداد و نجات استان زنجان در شمال‌غرب کشور اهمیت ویژه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۱

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب جمعیت هلال احمر استان زنجان در سطح شمال‌غرب گفت: استان زنجان در منطقه شمال‌غرب کشور در زمینه امداد و نجات دارای اهمیت ویژه است.

زنجان ـ ایلنا: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص در این زمینه افراد زیادی را آموزش داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، طاهری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در مراسم تجلیل از اعضاى نمونه جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب استان زنجان در این زمینه، افزود: استان زنجان در منطقه شمال‌غرب کشور دارای موقعیت بسیار مناسب و مطلوب برای فعالیت در این زمینه در سطح کشور است.

طاهری در ادامه با اشارا به اهمیت اقدامات مطلوب در مواقع بحرانی و نیازمندی افراد جامعه در این راستا تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان با ارائه آموزش‌های مقدماتی، چارتی و امدادی استانی و خارج از استانی بسیار مطلوب عمل کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در بخشی از سخنان خود افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان با برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص در این زمینه افراد زیادی را آموزش داده است.

وی امکان سنجی در روستاها استان زنجان و برگزاری مانورهای امدادی و غیره را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: اقدامات انجام شده در این زمینه در سال 91 بسیار موثر در این راستا بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اهم اقدامات هلال احمر استان زنجان در سال‌جاری گفت: کمک رسانی به سیل‌زدگان شهرستان ماهنشان با 20روستا، کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی با 37روستا، انجام عملیات غواصی در سدهای خاکی استان، و مجموعه امور خیر وعام المنفعه از جمله این اقدامات بوده است.

طاهری جذب دانشجو در مرکز علمی کاربردی هلال احمر در رشته های مرتبط، ارائه آموزشهای همگانی امداد ونجات وتغییرات کلی مجموعه سالنهای ورزشی زنجان وابهر، ایجاد و احداث پایگاه امداد ونجات زنجان ـ خرم‌دره را نیز از جمله کارهای با اهمیت در این زمینه برشمرد.

وی کمک مسئولان را برای راهبرد اهداف در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم همکاری مسئولان را هموراه در جهت خدمات‌رسانی شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز