خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

فرهنگ خدمتگزاری با جدیت و بی منت در دولت نهم و دهم نهادینه شد

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دولت های نهم و دهم، دولت کار و تلاش معرفی شده اند، گفت: فرهنگ خدمتگزاری در این دولت نهادینه شد.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان با اشاره به اینکه دولت های نهم و دهم، دولت کار و تلاش معرفی شده اند، گفت: فرهنگ خدمتگزاری در این دولت نهادینه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان در برنامه صبحگاه نیروی انتظامی و در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان زنجان به هفته دولت و هدف گذاری و شاخص های خدمتگزاری در این دولت اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب و خدمات دولت، امروز شاهد عمران، آبادانی و عزت ایران اسلامی هستیم.

مقام عالی استان به مقایسه اقدامات انجام شده در طول هفت سال خدمت دولت های نهم و دهم و 27 سال قبل آن پرداخت و افزود: این دولت به جهت تلاش های شبانه روزی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دولت کار و تلاش معرفی شده است که تائیدات مقام معظم رهبری نمره زرینی بر کارنامه این دولت است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه فرهنگ خدمت بی منت و پرکاری در طول این دولت احیا و نهادینه شد، خاطرنشان ساخت: عزت و بالندگی حکومت و حاکمیت و نقش آفرینی نظام در داخل و خارج از محیط بین الملل به برکت این دولت بی سابقه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیز گفت: دولت نهم زمانی پا به عرصه خدمت گذاشت که گفتمان انقلاب رنگ خود را می باخت و ارزش های اسلامی کمرنگ می شدند.

سردار شرفی اضافه کرد: در آن دولت بسیاری از ارزش های نظام جمهوری اسلامی زیر سوال رفته بود و منابع نظام جمهوری اسلامی به صورت ناعادلانه در بین مردم توزیع می شد و بسیاری از مسئولان از نیازهای واقعی مردم اطلاعی نداشتند و تصمیمات در اتاق ها گرفته می شد.

وی با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم ارزش های نظام و گفتمان انقلاب را احیا کرد، ادامه داد: دولتمردان به خوبی شعار عدالت و مهرورزی را احیاد کردند و منابع را به صورت عادلانه بین مردم توزیع کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه روحیه شجاعت و ایستادگی ملت ایران همچون 8 سال دفاع مقدس در مقابل فشارهای اقتصادی ستودنی است، اظهار داشت: آخرین جلوه بارز این دولت، اجلاس سران کشورهای غیر متعهد است که به زودی شاهد اثرات مطلوب آن خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز