خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان اعلام کرد:

توجه به نوسازی مدارس استان زنجان در دولت نهم و دهم شتاب بیشتری به خود گرفت

مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان به اقدامات هفت ساله این نهاد اشاره کرد و گفت: توجه به نوسازی مدارس در دولت نهم و دهم شتاب بیشتری به خود گرفت.

زنجان ـ‌ ایلنا: مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان به اقدامات هفت ساله این نهاد اشاره کرد و گفت: توجه به نوسازی مدارس در دولت نهم و دهم شتاب بیشتری به خود گرفت.

مهدی آقاخانی مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ دولت مهر در زنجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به توجه ویژه دولت نهم و دهم در نوسازی و تجهیز مدارس به خبرنگار گفت: از سال 84 تا پایان سال گذشته 177 پروژه با 699 کلاس درس و با بیش از 30 هزار مترمربع فضا از منابع استانی احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه 42 پروژه با 132 کلاس درس در 24 هزار مترمربع توسط خیرین مدرسه ساز در طول این مدت احداث شده است، ادامه داد: 149 پروژه با 787 کلاس درس در فضایی به مساحت 94 مترمربع زیربنا از محل اعتبارات ملی بازساری اجرا شده است.

این مقام مسئول به مقاوم سازی مدارس در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: از سال گذشته 23 مدرسه با 195 کلاس درس مقاوم سازی شده است.

آقاخانی به تعمیرات اساسی 565 مدرسه اشاره کرد و گفت: تجهیزیات آموزشی و کمک آموزشی مورد نیاز مدارس در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به برنامه های امسال این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: امسال 31 پروژه در دستور کار این نهاد است که با 26 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه از خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش و نوسازی مدارس یاد کرد و گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه ساز که در اردیبهشت امسال برگزار شد، 18 میلیارد تومان جمع آوری شد.

آقاخانی در پایان تعداد مدرسه های خیرساز استان را 32 مدرسه اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین مدرسه ساز کلیه مدارس استان تجهیز و نوسازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز