خبرگزاری کار ایران

معاون راه وشهرسازی استان زنجان:

دولت در امور راه و شهرسازی زنجان اقدامات ویژه ای كرده است

معاون راه وشهرسازی استان زنجان با اشاره به اقدامات وعملکرد مطلوب در دولت نهم ودهم در بخش راه و شهرسازی افزود:در طول 7سال اخیر برابر با 27سال بعد از انقلاب اسلامی در ایران اسلامی واستان زنجان اقدامات اساسی در بخش راه و شهرسازی انجام شده است.

زنجان ـ ایلنا: معاون راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اقدامات وعملکرد مطلوب در دولت نهم ودهم در بخش راه و شهرسازی افزود: در طول 7سال اخیر برابر با 27سال بعد از انقلاب اسلامی در ایران اسلامی و استان زنجان اقدامات اساسی در بخش راه و شهرسازی انجام شده است.

اصغر وثوق معاون راه وشهرسازی استان زنجان در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت نهم و دهم در هفته دولت با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ایلنا گفت: مدیریت و نگهداری از راههای استان زنجان برعهده این بخش است واستان زنجان داری 10هزارو 400کیلومتر راههای مواصلاتی است.

وثوق با اشاره به تقسیم بندی سه گانه وظایف اصلی این بخش گفت: یکی از تکالیف اصلی در این زمینه ارتقاء ایمنی، محورهای مواصلاتی،‌کاهش تلفات جاده ای وتوسعه وتجهیز علائم راهها است که در دولت نهم ودهم شاهد رشد بسیار مطلوب در این زمینه در مقایسه با سالهای قبل در ایران واستان بوده ایم.

این مقام مسئول در راه وشهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در بحث اصلاح نقاط پر حادثه کارهای اساسی در استان انجام گرفته است افزود:این اقدامات در کاهش آمار تلفات جاده ای در کشور واستان بسیار موثر ومطلوب بوده است.

وی در بخش ساماندهی تقاطعها به صورت همسطح با ایجاد روشنایی در محورهای مختلف تصریح کرد: شاهد اقدامات وعملکرد مناسب در این زمینه نیز بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز