خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی کشور در زنجان:

جنگ نرم بسیار سخت تر از جنگ سخت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۶

جانشین فرمانده انتظامی کشور، لازمه رسیدن به حق را معرفت یاد کرد و گفت: در این راستا کسب معرفت بسیار مهم است چرا که در سپاه حق بودن نیاز به معرفت دارد و این معرفت باید با عزدارای درست و دینی با هم در دستور کار قرار گیرد.

زنجان ـ ایلنا: جانشین فرمانده انتظامی کشور در جمع عزادران حسینی زنجان گفت: مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجانیک همایش زنده است که قابل درک برای همه جهان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از،سردار احمد رضا رادان شامگاه جمعه در جمع عزادران حسینیه اعظم زنجان گفت: چگونه زندگی کردن در طول زندگی بسیار مهم است چرا که مدت عمر خودرا کجا و چگونه سپری کنی بسیار مهم است.
.

این مقام مسئول اظهار داشت: مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان یک همایش زنده است که قابل درک برای همه جهان بوده و همه ازاین سفره حسینی بهره می برند که در این راستا باید همه حواسشان را جمع کنند چرا که سفره امام حسین (ع) همایش گذاشته شده برگرفته از سفره حسینی است که جهان را مجذوب کرده است.
.

جانشین فرمانده انتظامی کشور مسئولیت برای عزداران حسینی را بسیار سخت اعلام کرد و گفت:عزادران باید ابا عبدالله حسین (ع)را درک کنند چرا شهری که شورش این است عزادارنشان در سپاه حق هستند.
.

سردار رادان گفت: چرا و چگونه و برای چه بودن خیلی مهم است چرا که در واقعه عاشورا یاران امام حسین 72 تن نبودند، چرایک سپاه بودند و منافع خود را بر منافع دین ترجیح دادند و ظرفیت نداشتند و امام حسین را تنها گذاشتند،.

وی، تاریخ را درس عبرت و پند آموز اعلام کرد و گفت: از زمان رسول اکرم (ص) تاحضرت امام حسین (ع) و امروز در انقلاب کم آزمون گرفته نشده است چرا که پیرو جوان و زن و مرد همه آزمون داده اند واین آزمون بسیار سخت است و باید همه این آزمون را به خوبی بدهند و سربلند بیرون بیایند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود:آزمون فقط برای دیروز و امروز نیست بلکه فردا هم است بنابراین باید مواظب بود و غفلت نکرد چرا که کوفیان در جلوی ابا عبدالله الحسین (ع) قرار گرفتند و این بیعت شکنان همه نماز خوان و اهل روزه بودند ولی چون معرفت لازم را نداشتند در مقابل حق ایستادگی کردند.

سردار رادان در ادامه، افزود: سپاه حق و باطل روبه روی هم قرار دارند و تشخیص حق و باطل سخت می شود چرا زمانی که مرز حق و باطل نزدیک می شود نمی توان تشیخص داد بنابراین باید با بصیرت بود.

وی تاکید کرد: قاتل امام حسین (ع) شمر جانباز جنگ صفین بود و جنگ صفین از شاخصه های ایجاد فتنه در جامعه اسلامی و امامت بود و جلوی امام ایستاد و بارها عنوان کرد که سر امام بزرگوار را خواهد برید بنابراین باید آگاه بود و از سینه زدن تنها سینه قرمز کردن نباشد بلکه باید حق را در برابرباطل تقویت کنیم.

رویارویی حق و باطل یک جنگ سخت است

جانشین فرمانده انتظامی کشور، از جنگ بین حق و باطل را دارای صورتهای مختلف اعلام کرد و گفت: جنگ سخت که با سلاح و توپ و تانک است همانطور که در حال حاضر اسرائیل غاصب نوار غزه را محاصره کرده و به پیر و جوان رحم نمی کند.

جنگ نرم سخت تر از جنگ سخت است

سردار رادان جنگ نرم را سخت تر از جنگ سخت یاد کرد و افزود: مردم زنجان باید خوشحال باشند چرا که عزاداری حسینیه اعظم زنجان یک حالت بین المللی پیدا کرده در این راستا عملیات نرم دشمن بر علیه عزادران حسینی بیشتر خواهد بود بنابراین باید مواظب بوده و عزادران با رویکر دینی عزاداری کنند و برای دین عزاداری کنند تا دشمن براین عزداران نفوذ نکند.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس اگرنبود ایمان و دین و معرفت مردم انقلاب به پیروزی نمی رسید بنابراین در تمام مقتضیات زمانی دشمن بوده واین بصیرت دینی بوده که مردم را موفق کرده و فتنه های دشمن را خنثی کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود: با انواع مدلها دشمن وارد صحنه می شود بنابراین باید آگاهی لازم در دستور کار قرار گیرد.

اهل معرفت ولایت مدار می شود

سردار رادان تصریح کرد: عزاداران حسینی در سپاه حق هستند و کسانی که اهل تقوا و علم هستند اهل معرفت بوده و ولایت مدار هم هستند و با ولایت می شوند.بنابراین مشخصه علم و تقوا معرفت است.

وی گفت: حضرت عباس نمونه کامل از معرفت و بصیرت و استوار در دین بود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ادامه داد:در بصیرت فشارها و سخت گیری های بیشتر است چرا که حضرت زینب (س)را تهدید کردندولی حضرت زینب با بصیرت بودو در برابر دشمن استوار و مقاومت کرد.

سردار رادان در پایان گفت: اگر بخواهیم در سپاه حق قرار بگیریم باید مواظب فتنه های دشمن بوده و هر لحظه نسبت به فتنهای دشمن آگاه بوده و در نطفه فتنه ها را خاموش کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز