خبرگزاری کار ایران

فرماندار خدابنده خبرداد:

100درصد جعیت شهری خدابنده از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

فرماندار خدابنده با اشاره به اقدامات مطلوب دولت نهم ودهم در طی 7سال اخیر گفت:‌31روستا از بخش افشار وبزینه رود با تکمیل زیر ساختها هدف گذاری برای اتصال شبکه گاز در این مناطق تا پایان دولت دهم شده است.

زنجان ـ ایلنا: فرماندار خدابنده با اشاره به اقدامات مطلوب دولت نهم ودهم در طی 7سال اخیر گفت: ‌31روستا از بخش افشار وبزینه رود با تکمیل زیر ساختها هدف گذاری برای اتصال شبکه گاز در این مناطق تا پایان دولت دهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رفیعی فرماندار خدابنده در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت نهم ودهم در زنجان به مناسبت هفته دولت در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار ایلنا گفت: بیش از 100واحد مسکن در شهرهای 5گانه این بخش از استان زنجان تولید مسکن مهر ارزان قیمت داشته است.

رفیعی با بیان اینکه برای مقاوم سازی از تسهیلات ارزان قیمت استفاده شده است افزود:‌در این روستا ها22درصد اماکن مسکونی مردم مقاوم سازی شده است.

وی در این زمینه با اشاره به احداث 9هزار واحد مسکونی در این بخش تصریح کرد: در دولت نهم ودهم شاهد رسد 33درصدی در این زمینه بودیم وتا پایان دولت دهم این آمار به 60درصد خواهدرسید.

رفیعی با بیان اینکه دولت نهم ودهم بسیاری از مشکلات ومعضلات مردم را حل کرده است افزود: این دولت با هدف محرومیت زدایی در 7سال اخیر اقدامات وعملکرد مطلوب در مقایسه با 27سال گذشته داشته است.

این مقام مسئول در شهر خدابنده با عنوان اینکه در حال حاضر در این بخش 2شهر داری امکانات استفاده از گاز طبیعی کامل هستند اظهار داشت: در ابتدای دولت نهم فقط 17روستا داری نعمت گاز بوده است که تا پایان دولت دهم به 70 روستا خواهد رسید.

فرماندار خدابنده با اشاره به هدفگذاری جشن آسفالت راههای روستای این بخش ار استان زنجان اظهارد اشت: سه بخش مرکزی سجاسرود،بزینه رود و افشار در این منطقه داری 20خانوار را تا پایان دولت دهم را برای آسفالت راههای روستای هدف گذاری کردیم.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بخش افشار از پروژه های بسیار مهم در دولت نهم ودهم بهره برداری می شد افزود:‌با اجرا و بهره برداری از این پروژه ها این منطقه از استان دچار تغییر وتحولات اساسی خواهد شد.

وی با اشاره به طرح بزرگ بهره برداری از بزرگراه سلطانیه افزود: بزرگراه سلطانیه،خدابنده و کبوترآهنگ همدان با اعتبار 60میلیارد تومانی در آینده نزدیک کلید می خورد که برای این بخش از استان داری اهمیت ویژه است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به بخش کشاورزی در این منطقه از استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر با اجرای سیستم آبیاری تحت فشار وآبیاری بارانی 60درصد تولیدات تامین گندم استان در اختیار خدابنده است.

وی با ارزیابی مطلوب از اعتبارات 30میلیارد تومانی در بخش کشاورزی برای این منطقه افزود: شاهد رشد و توسعه مطلوب بخش کشاورزی در این منطقه از استان با اقدامات دولت نهم ودهم هستیم.

رفیعی در پایان با بیان اینکه در آینده با هدفگذاری بیشتر در این منطقه گفت: در پایان دولت دهم شاهد اقدامات مطلوب دیگر نیز خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز