خبرگزاری کار ایران

دانشجویان پیام نور زنجان به مسابقات بسکتبال کشور اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۹

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: دانشگاه پیام نور استان زنجان با 12 ورزشکار دختر در مسابقات بسکتبال کشور شرکت می‌کند.

ایلنا - زنجان: مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور استان زنجان تلاش می کند دانشجویان در این مسابقات با تمام قدرت حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل شاهمرادی یکشنبه با اشاره به اینکه این مسابقات به میزبانی استان خراسان جنوبی است، اظهار داشت: این مسابقات از 10 تا 15 آبان ماه برگزار می شود.

وی در ادامه به برنامه‌های برگزار شده در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از قبیل مسابقه فوتسال، دارت، طناب کشی و از این قبیل برای نخستین بار در سطح مراکز واحدها با شعار پیامبر اعظم(ص) در بین دانشجویان و کارکنان برگزار شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان همچنین به میزبانی استان زنجان در مسابقات کاراته دختران دانشجوی دانشگاه پیام نور کشور اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تقویم ورزشی اعلام شده از سوی سازمان مرکزی این مسابقات قرار بود از اول تا چهارم آذر ماه سال جاری برگزار شود که به دلیل تقارن با ایام محرم این مسابقات پیشنهاد شده است در روزهای 14 تا 17 بهمن ماه برگزار شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی مسابقات تک رشته‌ای دانشگاه جهت حضور در المپیاد ورزشی سال 1392 پیام نور کشور است، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان زنجان تلاش می کند دانشجویان در این مسابقات با تمام قدرت حضور داشته باشند.

شاهمرادی همچنین به گسترش ورزش در بین دانشجویان و کارکنان پیام نور اشاره کرد و خاطرنشان شد: برنامه ریزی برای شناسایی استعدادهای ورزشی و تمرین ورزشکاران با توجه به امکانات ورزشی هر مرکز و واحد در هر رشته مد نظر قرار داده شده است.

وی با تاکید بر گسترش ورزش پهلوانی در بین دانشگاهیان استان ادامه داد: استفاده از مربیان مجرب، همکاری با هیئت های ورزشی استان از جمله اقدامات گسترش ورزش پهلوانی است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان همچنین تاکید کرد: داشتن اخلاق ورزشی از مهمترین ملاک‌های دانشجویان جهت اعزام به مسابقات ورزشی است.

وی در پایان از تلاش‌های یوسف روحی مدیر اسبق تربیت بدنی دانشگاه و ریاست دانشگاه پیام نور استان زنجان تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز