خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان:

استان زنجان در بخش معادن دارای پتانسیلهای مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۴

نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان با اشاره به قابلیتهای استان زنجان گفت: استان دارای پتانسیلهای مطلوب معادن و مواد معدنی است.

زنجان ـ ایلنا: نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان با اشاره به وضعیت اقتصادی وتحریمهای دشمن علیه ایران اسلامی گفت: شرایط ایران امروز دشوار تر از شرایط 8سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

به گزار ش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات استان زنجان در سالن همایشهای اتاق بازرگانی استان زنجان در جمع مسوولین وخبرنگاران گفت: هنرمندی کنترل بازار واقتصاد در شرایط نامساعد اقتصادی مهم است.

امام جمعه زنجان با اشاره به کشورهای غربی و دشمنان ایران اسلامی گفت: مهمترین مسئله کشورهای غربی حفظ امنیت واستراتژی اسرائیل و نابودی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه راهها به ایران ختم می شود افزود: ایران امروز دارای شرایط جنگ است و صنعتگران ایران امروز باید با این شرایط هنرنمایی کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امروز ما راه برگشت از اهداف و خواسته هایمان را نداریم تصریح کرد: ما در مقابل آمریکا، اسرائیل و کشورهای ایادی استکبارغربی در طول 33 سال ایستادگس کردیم تا به اینجا رسیدیم و در این راه نیز راه برگشت از اهداف نیست، همانگونه که در طول این سالها پیروز بودیم با دست به دست هم دادن وبه جلو رفتن پیروز می شویم.

وی در پایان با اشاره به وجود ظرفیتها در استان زنجان در زمینه معادن گوناگون گفت: به کمک و همکاری هم ما می توانیم از این پیچ تاریخ نیز با دست یابی به خواسته هایمان بگذریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز