خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان جزو دستگاههای برتر استان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در مراسم روز کارمند که با حضور کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان جزو دستگاههای برتر استان است.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در مراسم روز کارمند که با حضور کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان جزو دستگاههای برتر استان است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلا م علی دشتکی روز امروز بااعلام این مطلب افزود: هفته دولت یادآور خدمت صادقانه شهیدان رجایی و باهنر است و خدمت رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عبادت است و این دو بزرگوار در محل کار خود و در عین خدمت به مردم و عبادت به شهادت رسیدند و آنان بعنوان یک الگو برای همه ما مطرح هستند و باید این افراد همیشه مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منزله خدمت و عبادت به بندگان خداست تصریح کرد: هر چقدر صداقت مان در کار و پایبندی مان به ارزشها بیشتر باشد تاثیر گذاری و جاودانگی کارهایمان بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام دشتکی ادامه داد: شهید رجائی و با هنر جایگاه والایی در نزد خداوند و مردم برخوردارند و باید تلاش کرد تا به جایگاه آنان رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در انجام امور اداری باید توصیه های حضرت علی(ع) را الگو قرار داد و گفت: الگوی ما در کارها حضرت علی(ع) است و آن بزرگوار تاکیدات زیادی بر رفع مشکلات مردم داشتند و باید به توصیه های آن حضرت توجه جدی کرد.

حجت الاسلام دشتکی افزود: حسن خلق یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که در روابط اجتماعی باید به آن توجه کرد و این امر می تواند سعادت دنیا و آخرت را برای انسان به ارمغان آورد و ریشه همه خوبی ها حسن خلق است و ریشه برخی از آسیبها ها نیز توجه نکردن به این امر مهم است و این مساله مورد توجه حضرت علی (ع) بوده است.

وی تاکید کرد: حسن خلق علاوه بر رضایت مردم، رضایت خداوند را هم به دنبال دارد.

حجت الاسلام دشتکی ابراز داشت: حسن خلق باید مورد توجه تمام کارمندان باشد و توجه به این امر تسهیل خدمت رسانی به مردم را هم به دنبال دارد.

وی در ادامه مسئولیت پذیری را از دیگر ویژگی کارمندان عنوان کرد و اظهار داشت: هر چقدر مسئولیت پذیری افراد بیشتر باشد توفیقش هم بیشتر است و این امر در دستگاهی مثل سازمان تبلیغات اسلامی از اهمیت و جایگاه به خصوصی برخوردار است.

حجت الاسلام دشتکی نظم در امور را از دیگر ویژگی کارمندان برشمرد و یادآور شد: امام (ره) آنچنان در کارهای خود به نظم اهمیت می دادند که اغلب کسبه ساعت کارشان را با حرکت و برنامه ایشان تنظیم می کردند و جاودانگی امام (ره) برای هزاران سال ماندگار خواهد بود و همه این مسایل در پایبندی بر اصول بدست آمده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: باید ظرفیت لازم را در کارها درخورد ایجاد کرد و در این امر باید از خدا کسب توفیق نمود.

وی امانت داری در کارها و حفظ اسرار را از دیگر ویژگی کارمندان برشمرد و گفت: پیگیری در کارها نیز از جمله ویژگیهای یک کارمند است و باید در امری که برعهده ماست، جدی باشیم و این مساله توصیه ائمه معصومین (ع) است و باید از پیگیری و تلاش در دستیابی به اهداف لحظه ای غفلت نکرد.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه وفا به عهد از توصیه های بزرگان دین است گفت: باید در انجام امور به عهدها و قراردادها متعهد بود و توجه به این امر بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

مدیر کل مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: باید حرفی نزنیم که نتوانیم به آن عمل کنیم، چرا که همه ما باید روزی پاسخگوی اعمال خود باشیم و هر حرکتی را برای انجام کارها می شود باید با رفاقت همراه باشد و اگر دوستی و رفاقت در امور اتفاق بیفتد، شاهد پیشرفت هر چه بهتر امور خواهیم بود.

وی ادامه داد: فرهنگ تشکر از زیرمجموعه ها می تواند باعث کارگشایی در امور شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه باید روحیه گروههای مردمی را بیش از پیش تقویت کرد اظهار داشت: همه حرکات و برنامه ها ماندگار می ماند پس باید اقداماتی انجام داد که در طول تاریخ ماندگار شود.

حجت الاسلام دشتکی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اولین دستگاه برتر در بحث شاخصهای اختصاصی است و این اداره کل جزو دستگاههای برتر استان است و این موفقیت با تلاش پرسنل و مدیران این مجموعه بدست آمده است.

گفتنی است در پایان این برنامه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان از زحمات کارکنان این اداره کل قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز