خبرگزاری کار ایران

به منظور تسهیل در ترافیک و عبور و مرور می‌گیرد؛

اصلاح هندسی میدان هنرستان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۷

به منظور تسهیل در ترافیک و عبور و مرور وسائط نقلیه و عابران پیاده میدان هنرستان زنجان اصلاح هندسی و ساماندهی می‌شود.

زنجان – ایلنا: مدیر منطقه دو شهرداری زنجان به منظور روان سازی ترافیک زنجان خبر از اصلاح هندسی میدان هنرستان داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدمسعود مرادخانی، مدیر منطقه دو شهرداری زنجان ضمن تاکید بر تسریع در روند این عملیات عمرانی گفت: اهتمام و تاکید شهردار زنجان بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه‌های مختلف به ویژه توجه به آسفالت معابر وخیابان‌ها، طراحی فنی و اصولی میادین و ایجاد فضای سبز در سطح شهر است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح میادین و معابر با توجه به نیاز فعلی و پاسخگویی به تقاضای شهروندان انجام می‌شود، ادامه داد: اصلاح و رفع معایب و نواقصات میدان هنرستان با طراحی جدید صورت گرفته است که موجب ترافیک سنگینی شده بود.

مدیر منطقه دو شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: اصلاح هندسی میدان هنرستان روان سازی ترافیک در این میدان را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: اصلاح دور برگردان در خیابان‌های منتهی به میدان،‌ اصلاح خیابان‌های ورودی میدان، اصلاح فلکه اصلی(فضای سبز)، حذف پیاده‌روها از جمله اصلاحات صورت گرفته است.

مرادخانی تصریح کرد: با توجه به اینکه میدان هنرستان به عنوان فلکه ورودی و خروجی مسافران شهر زنجان و حومه محسوب می‌شود، جانمایی و استقرار تاکسی و اتوبوس در پیرامون این میدان از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو پیش بینی محل ایستگاه و تاکسی به صورت کارشناسی نیز در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان سخنان خود به میزان هزینه‌های اصلاح این اشاره کرد و گفت: برای اصلاح میدان هنرستان تاکنون مبلغ 650 میلیون ریال از محل بودجه عمرانی شهرداری منطقه هزینه شده و 500 میلیون ریال نیز برای تکمیل آن پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز