خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری استان زنجان خبرداد؛

پرچم مبازره با استکبار به دست نظام جمهوری اسلامی برافراشته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۹

رئیس دادگستری استان زنجان گفت: پرچم دشمنی و مبارزه با استکبار جهانی توسط نظام جمهوری اسلامی ایران برافراشته شده است.

زنجان ـ ایلنا: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: آنچه استکبار جهانی نمی خواهد اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، جعفر گل محمدی رئیس دادگستری استان زنجان در جمع اصناف زنجان با اشاره به اینکه اختلاف استکبار جهانی با ایران اسلامی یک اختلاف اعتقادی است، گفت: آنچه آنان نمی خواهند اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به اینکه پرچم مبارزه با استکبار جهانی توسط نظام جمهوری اسلامی برافراشته شده است، خاطرنشان ساخت: توهین به پیامبر گرامی اسلام نیز از این دشمنی نشات گرفته است چرا که آنان از اعتقادات مسلمانان در هراس هستند.

گل محمدی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مدیون خون هزاران شهید است، ادامه داد: اجازه ندهیم تا گروهی با ایجاد جنگ روانی در جامعه خون شهیدان را پایمال کنند.

وی به جایگاه اصناف و بازاریان در کنترل و نظارت بر بازار اشاره کرد و افزود: کنترل اصناف می تواند از تبعات تحریم در جامعه بکاهد.

گل محمدی ادامه داد: کسب و کار حلال همواره مورد تاکید دین اسلام است و بازاریان و اصناف استان همواره این مقوله را سرلوحه کارهای خود قرار می دهند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه اصناف استان زنجان جزء اصناف متدین کشور هستند، گفت: هر زمانی که حکومت و نظام به وجود اصناف نیاز داشتند این قشر همواره در صحنه بودند.

کاوندی به حضور اصناف در 8 سال دفاع مقدس و کمک های پشت جبهه اشاره کرد و گفت: در زلزله اخیر آذربایجان شرقی اصناف استان زنجان زلزله زدگان را مورد حمایت خود قرار دادند.

به گفته این مقام مسئول اصناف استان زنجان در خصوص نصب دوربین در سطح بازار ابراز رضایت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز