خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان هندیجان:

نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و عطوفت باشد

نیروی انتظامی مظهر اقتدار اسلامی است و در عین حال مظهر وحدت و عطوفت هم باید باشد.

ایلنا - هندیجان: امام جمعه هندیجان با تبریک هفته نیروی انتظامی به قشر خدوم آن گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار اسلامی است و در عین حال مظهر وحدت و عطوفت باید باشد.

به گزارش ایلنا از هندیجان، بهبهانی پور افزود: نیروی انتظامی در عین اینکه باید با اقتدر کسب امنیت کند با اقتدار باید ناهنجاریهای موجود را برطرف کند. این اقتدار باید همراه با نرمش و لطافت و انعطاف پذیری هم باشد، چرا که پشتوانه نظام اسلامی ما، مردم می باشند.

وی اضافه کرد: ما در نظام ولایی به سر می بریم و یکی از جلوه های ولایت الهی، دوست داشتن مردم و خدمت به آنها است.لذا عزیزان نیروی انتظامی در عین اقتدار قاطعانه امنیت جامعه را حفظ کنند و این اقتدار همراه با انعطاف و مهرورزی باشد، باید مردم یقین داشته باشند که نیروی انتظامی از بطن آنها و حامی آنها است، نیروی انتظامی فرزندان آنها هستند.

بهبهانی پورافزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی است یکی از ناهنجاریهایی که وجود دارد بدحجابی است که پیامدهای بسیار مخربی دارد و نتیجه اش این است که مصیبتهای اخلاقی در جامعه رواج پیدا می کند و بچه‌های ما از وجود تربیت پدر یا مادر محروم خواهند شد.

وی تاکیدکرد: بدحجابی یک تهدید است، ما به شهرهای اطراف خود نگاه نکنیم، به حمدالله بد حجابی این عادت زشت  در شهرما از شهرهای دیگر کمتر است ولی باید آگاه و حساس باشیم که بد حجابی در حال رواج است و  نیروی انتظامی  و تمام آحاد مؤمنین باید در رابطه با ترویج بدحجابی حساس باشند.

بهبهانی پور در پایان گفت: از خودمان، دخترانمام، پسرانمان و همسرانمان شروع کنیم و به حجاب اهمیت بدهیم و حجاب را پاس بداریم تا امنیت روانی و اخلاقی جامعه محفوظ بماند.امربه معروف و نهی از منکر نباید فراموش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز