خبرگزاری کار ایران

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛

افتتاح محور ارتباطی بیدروبه تا روستای سرخکان اندیمشک تا دهه فجر امسال

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۴۴

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی از افتتاح محور ارتباطی بیدروبه تا روستای سرخکان اندیمشک به طول 15 کیلومتر تا دهه فجر امسال خبر داد.

ایلنا: معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی محور راه روستایی امامزاده احمد اندیمشک اظهار داشت: گردنه‌های محور امامزاده احمد به طول ۱۵ کیلومتر یکی دیگر از پروژه‌هایی بوده که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید حسین میرشفیع افزود: امیدواریم با انجام این پروژه، دیگر اثری از این گردنه‌ها در محورهای ارتباطی این منطقه باقی نماند.
معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در بخش راه روستایی خاطرنشان کرد: شهرستان اندیمشک مرکز ثقل رزمندگان اسلام بوده و بیشتر شهدا حداقل یک شب در این مکان حضور داشته‌اند.
وی تصریح کرد: با توجه به این‌که امسال قانون بودجه دیر ابلاغ شد نمی‌توان خیلی قول‌های بزرگ داد اما امیدواریم که پروژه‌های محور ذکر شده هر چه زود‌تر به بهره‌برداری برسد.
میرشفیع در ادامه به منطقه تفریحی منگره اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که این منطقه به لحاظ تفریحی بسیار مهم است سعی خواهیم کرد اعتبار لازم را برای بهسازی آن هزینه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز