خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین هیأت‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان؛

مشکلات کوهنوردان ماهشهر و بندر امام بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۳۳

ساماندهی گروه‌های موجود، برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقاء سطح علمی کوهنوردان از دیگر برنامه‌هایی بود که مقرر شد هر یک از این هیات‌ها جهت توسعه ورزش‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی دنبال نمایند.

ایلنا: طی نشستی مشترک با حضور مسئولین هیأت‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خوزستان و شهرستان‌های ماهشهر و بندرامام، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر و جمعی از کوهنوردان، مسائل و مشکلات مربوط به این ورزش در دو شهرستان بررسی و راهکارهای لازم ارایه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، در این جلسه که در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر برگزار شد، در خصوص مسائل آموزشی، ثبت گروه‌های رسمی، راه اندازی ورزش سنگنوردی سالنی، تفکیک وظایف هیات‌ها با توجه به نزدیکی دو شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

در پایان این جلسه مقرر شد هر شهرستان فعالیت خود را به صورت جداگانه ادامه دهد و هر ماه فعالیت‌های خود را به اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر و هیات استان ارایه دهد.

همچنین ساماندهی گروه‌های موجود، برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقاء سطح علمی کوهنوردان از دیگر برنامه‌هایی بود که مقرر شد هر یک از این هیات‌ها جهت توسعه ورزش‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی دنبال نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز