خبرگزاری کار ایران

توسط سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خوزستان

برنامه‌های هفته قوه قضاییه در خوزستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۴۵

در آستانه فرارسیدن هفته قوه قضاییه، نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی دادگستری استان خوزستان و سازمان های تابعه دستگاه قضایی در این استان برگزار شد.

ایلنا: در آستانه فرارسیدن هفته قوه قضاییه، نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی دادگستری استان خوزستان و سازمان های تابعه دستگاه قضایی در این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی دادگستری این استان، سرپرست اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری كل استان خوزستان در این نشست ضمن تشریح برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه، گفت: دیدار مردمی مسئولان قضایی و روسای سازمان های تابعه دستگاه قضایی در استان خوزستان ساعت 9  صبح روز پنج شنبه سی ام خردادماه سال 92 برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی مکان برگزاری این دیدار را سالن امامت دادگستری استان خوزستان واقع در میدان بسیج(فلکه ساعت) اهواز اعلام کرد و اظهار داشت: به منظور بهره مندی بیشتر مراجعین از مسئولان قضایی استان، این دیدار در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: حضور مسئولان قضایی در نماز جمعه مورخ 31/3/92، حضور در گلزار شهدا، برگزاری نشست های خبری مسئولان قضایی دادگستری و مدیران ادارات تابعه و حضور آنان در برنامه های صدا و سیمای مرکز خوزستان، دیدار مسئولان قضایی و مدیران ادارات تابعه دستگاه قضایی در استان خوزستان به همراه قضات و کارکنان اداری با آیت ا... موسوی جزایری نماینده محترم ولی فقیه استان خوزستان و حضرت آیت ا... شفیعی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، بازدید مسئولان قضایی و مدیران ادارات تابعه دستگاه قضایی از زندان های اهواز از دیگر برنامه های مصوب در این هفته می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز