خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

جشنواره تئاتر سالروز شکست حصر آبادان به صورت استانی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۳۷

استعدادهای فرهنگی هنری در استان خوزستان بسیار بالا است و فضای مطلوب زیربنایی خوبی نیز در استان از جمله مرکز موزه هنرهای معاصر آبادان ایجاد شده است.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری جشنواره تئاتر سالروز شکست حصر آبادان بنام "ثامن الحجج" همزمان با هفته دفاع مقدس به صورت استانی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان،حجت الاسلام سید "لطف اله سپهر" با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به دلایل مختلف مدتی تعطیل بود که مدت دو سال است احیا شده و انشاء الله امسال هم به صورت استانی و با حضور گروه های مقاومتی تئاتر خوزستان برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا در این جشنواره شاهد آثاری مفید و ارزشی از لحاظ تکنیکی و محتوا باشیم.

حجت الاسلام سپهر تئاتر آبادان را پویا و این شهر را شهری فرهنگی هنری،سینمایی و از شهرهای تمدن زای ایران اسلامی دانست و افزود: پس از گذشت چند سال، سال گذشته هنرمندان آبادانی برای اولین بار در جشنواره تئاتر فجر از استان خوزستان شرکت کردند و خوش درخشیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تنظیم تقویم فرهنگی در شهرستان های مختلف استان خوزستان خبر داد و گفت: این تقویم در بخش هنرهای اسلامی از قبیل هنر نمایش،هنرهای تجسمی، بخش شعر و ادبیات، بخش فعالیت های نمایشگاهی،فعالیت های فرهنگی هنری، بخش موسسات و فعالیت های قرآنی سالانه تهیه و مسوولین شهرستان ها برابر تقویم فرهنگی در زمان مقرر و معین برنامه های خود را برگزار می کنند.

حجت الاسلام سپهر اظهار داشت: با توجه به استعدادهای بالای فرهنگی و هنری آبادان، یک تقویم فرهنگی هنری قوی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: استعدادهای فرهنگی هنری در استان خوزستان بسیار بالا است و فضای مطلوب زیربنایی خوبی نیز در استان از جمله مرکز موزه هنرهای معاصر آبادان ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز