خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای آبادان:

ارائه مشاوره رایگان مهارتی به معتادان خانه‌های بهبود

کد خبر : ۷۷۱۳۵

مشاوره آموزشی و شغلی به فرد، در تعیین یک حرفه كمك می‌كند که با استعداد،امکانات و خصوصیات روانی و جسمی او سازگار و هماهنگ باشد.

ایلنا: رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای آبادان از اعزام کارشناسان فنی و حرفه ای در جهت ارائه مشاوره رایگان به معتادان درخانه های بهبود و ترک اعتیاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ارژنگ کوه‌سرخ هدف از راه اندازی این طرح را اطلاع رسانی و مشاوره مهارتی وشغلی معتادان در کمک به تصمیم گیری منطقی و عاقلانه در امور زندگی  عنوان کرد.

کوه‌سرخ اظهارداشت: از آنجائی‌که آموزش‌های مهارتی زمینه ساز ایجاد اشتغال پایدار در جامعه  بوده  و ظرفیت‌ها و بسترهای مناسب ارائه آموزش‌های مهارتی رایگان به معتادان  در آبادان فراهم  است. به همین منظور اعزام کارشناسان برای ارائه مشاوره به این قشر آسیب دیده جامعه در دستور کار مرکز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: استقرار نظام مشاوره در بین جوانان و آگاه نمودن افراد به راه‌های مختلف و متنوع دستیابی به مهارت و حرفه‌آموزی باتوجه به رشته های آموزشی متنوع، آنان را در تصمیم گیری انتخاب و یا تغییر شغل مناسب کمک می کند.

کوه‌سرخ گفت: در واقع مشاوره آموزشی و شغلی به فرد در انتخاب یک حرفه كمك می‌كند که با استعداد،امکانات و خصوصیات روانی وجسمی  او سازگار و هماهنگ باشد.

رییس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای آبادان خاطرنشان ساخت: آموزش معتادین بهبود یافته از تعهدات سالیانه اداره کل و مراکز آموزشی درسطح استان است. به‌طوری‌که درسال گذشته به میزان193هزار و 496 نفر ساعت در 24 حرفه آموزشی آموزش های مهارتی برای معتادین بهبود یافته در مراکز آموزش فنی و حرفه ای خوزستان اجرا شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز