خبرگزاری کار ایران

درخوزستان برگزار شد؛

چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۱۵

نفرات اول هر رشته درمسابقات کشوری، پس ازطی اردوی مهارتی برای شرکت در مسابقات جهانی به عضویت تیم جمهوری اسلامی ایران درخواهند آمد.

ایلنا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت:مرحله شهرستانی چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور867 نفر در خوزستان برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رحمن قلاوند بااعلام این مطلب خاطرنشان کرد: این مسابقات در 26 رشته مهارتی  ازقیبل خیاطی زنانه، جواهرسازی، قنادی، تاسیسات الكتریكی، طراحی صفحات وب، فناوری اتومبیل، فناوری اطلاعات نرم افزار، فناوری برودتی، فناوری طراحی گرافیك، كابینت سازی، كنترل صنعتی، فرز cnc، طراحی مهندسی، فناوری اطلاعات سخت افزار و شبكه، لوله كشی، الكترونیك، صافکاری خودرو، طراحی فضای سبز، شبکه های کابلی، روباتیک تیمی (2 نفره)، آجر چینی، كاشی كاری دیوار و كف، جوشكاری، پلی مكانیك(اتوماسیون) برگزار شد.

قلاوندتصریح کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات بصورت آزمون كتبی-عملی در سوم خرداد ماه سال جاری برگزار شد و نفرات اول تا سوم هر رشته در صورت احراز شرایط قبولی به مرحله استانی که در روز سی و یكم مردادماه و یكم شهریور ماه بصورت پروژه عملی برگزاری می شود راه یافته و نفرات برتر هر رشته به مرحله  کشوری که در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

وی اظهارداشت: كشف استعدادهای حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شكوفایی مهارت ها، شناساندن اهمیت آموزش های مهارت و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم و جلب نظر مسئولین، بنگاه های اقتصادی، صنایع و صنوف جهت مشاركت در مسابقات ملی مهارت در جامعه، شناسایی كمبودهای آموزشی مهارت و در نهایت معرفی توان مهارتی جوانان به 

نفرات اول هر رشته در مسابقات کشوری، پس از طی اردوی مهارتی  برای شرکت در مسابقات جهانی به عضویت تیم جمهوری اسلامی ایران در خواهند آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز