خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان:

ورزش خوزستان علی رغم مشکلات مالی عملکرد قابل قبولی داشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۱

بیش از صد در صد اعتبارات را در سال گذشته جذب نمودیم و همچنین با کمک سایر دستگاهها نیز نسبت به استانهای دیگر کمتر با مشکل اقتصادی درگیر بودیم.

ایلنا - بندر امام خمینی(ره): مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:در سال گذشته ورزش خوزستان علی رغم مشکلات مالی مسیر پیشرفت خود را طی نمود و عملکرد قابل قبولی داشت.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان این استان،حمیدرضا گرشاسبی در مراسم تقدیر از کارکنان اداره کل اظهار داشت:با نگاه ویژه استاندار محترم و معاونین ایشان به ورزش، بیش از صد در صد اعتبارات را در سال گذشته جذب نمودیم و همچنین با کمک سایر دستگاهها نیز نسبت به استانهای دیگر کمتر با مشکل اقتصادی درگیر بودیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:موفقیتهای ورزش استان مرهون زحمات و تلاش بی وقفه کارکنان اداره کل،ادارات شهرستانها و هیأتهای ورزشی است که خالصالنه و صادقانه کار می کنند و جای تشکر و قدردانی دارد.

گرشاسبی در بخشی دیگر از سخنانش با ارائه گزارشی از عملکرد ورزش خوزستان در سال گذشته بیان داشت:در سال گذشته 162 تیم به مسابقات قهرمانی کشور،125 نفر به مسابقات بین المللی و 38 نفر به مسابقات آسیایی اعزام شدند که توانستند 24 مدال آسیایی و 17 مدال جهانی کسب نمایند.

وی افزود:398 ورزشکار به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که از این میان 193 نفر به عضویت تیم ملی در آمدند و در مسابقات بین المللی،آسیایی و جهانی شرکت نمودند.

گرشاسبی با بیان اینکه 161 تیم از خوزستان در لیگهای کشور حضور دارند،ادامه داد:در سال گذشته 54 مقام تیمی بدست آمد ضمن اینکه 57 مسابقه قهرمانی کشور به میزبانی خوزستان انجام شد.

وی در ادامه امر آموزش را از برنامه های مهم اداره کل عنوان نمود و اظهار داشت: با توجه به اهمیت این امر،505 کلاس کارگاهی،آموزشی و ارتقا داوری و مربیگری در سال 91 برگزار گردید.

گرشاسبی در ادامه به بخش عمرانی اشاره نمود و گفت:در سالی که گذشت 103 پروژه ورزشی مورد بهره برداری قرار گرفت ضمن اینکه ظرف چند ماه آینده نیز 13 پروژه ورزشی افتتاح می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص بخش فرهنگی و جوانان نیز بیان داشت:حوزه فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در کشور جزو استانهای پیشتاز می باشد و برنامه های بسیار خوبی از جمله میزبانی همایش ملی وارثون و اردوهای راهیان نور در سال گذشته در سطح بسیار بالایی برگزار نمود و در ارزیابی عملکرد از سوی وزارت ورزش و جوانان در بخش مشاوره،ازدواج و خانواده مقام سوم را کسب نمود.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایا از زحمات کارکنان اداره کل ورزش و جوانان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز