خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان:

2پروژه از16پروژه احداث مراکز فنی و حرفه ای خوزستان انجام شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۰

از 16 پروژه احداث مراکز آموزش فنی و حرفه ای سفرهای هیات دولت به خوزستان 2 پروژه افتتاح و 14 پروژه دیگر در دست ساخت هستند.

ایلنا - خوزستان: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: تعداد 8 پروژه از این مراکز در قالب سفر دور اول، همچنین 8 پروژه دیگر در قالب سفر دور دوم و اعتبار تجهیزات پروژه ها نیز در قالب سفر دوره سوم رئیس جمهوری به خوزستان در دست احداث می باشند.

قلاوند افزود: پروژه های اجرایی شده سفر اول در بخش فنی و حرفه ای گتوند، رامشیر، ویس، کوت عبداله اهواز، اندیکا، هویزه، مرکز هتلداری خرمشهر و سنجش و مهارت هستند که پروژه های شهرهای گتوند و رامشیر افتتاح و در حال ارائه آموزش رایگان به جوانان منطقه می باشند و مابقی پروژه بین 95 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و یا در حال تجهیز هستند.

وی پروژه های دور دوم را شامل مراکز خواهران ایذه، باغملک، اهواز، بیدروبه اندیمشک، عین دو اهواز و خواهران شوش و شهرک صنعتی آبادان و اهواز عنوان کرد و گفت: این پروژه ها دارای پیشرفت فیزیکی بین 50 تا 60 درصد می باشند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان تصریح کرد: در سفر سوم رئیس جمهور اعتبارات خاصی برای تجهیز مراکز دور اول و دوم به مبلغ 90 میلیارد ریال مصوب شد.

رحمن قلاوند خاطر نشان کرد: مراکز سنجش و ارزشیابی مهارت اهواز و هتلداری خرمشهر و مراکز آموزش فنی و حرفه ای ویس مربوط به سفر اول رئیس جمهور به استان آماده افتتاح می باشند که در آینده نزدیک به مراکز فعال فنی و حرفه ای می پیوندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز