خبرگزاری کار ایران

امام‌ جمعه آبادان:

هیچ نیروی کار غیربومی وارد آبادان نشود

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۹۹

مجریان پروژه‌های در حال انجام در شهر چه شرکتی و چه شهری تا زمانی که یک آبادانی بیکار در منطقه وجود دارد حق اینکه نیرویی از بیرون بیاورند را ندارند.

به گزارش ایلنا از آبادان، حجت الاسلام ابراهیمی‌پور شامگاه گذشته در آیین جشن انقلاب با عنوان «بهار در بهار» در محل سالن ولی عصر (عج) آبادان افزود: حق مردم آبادان بیشتر از آن چیزی است که الان در شهر موجود است.

وی اظهار داشت: معتقدیم که بایستی موضوعاتی همچون مبلمان شهری، آب، برق، گاز، فاضلاب، زیر ساخت‌ها و به ویژه اشتغال جوانان بهبود و توسعه یابد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور با اشاره به سفر رییس جمهور به آبادان تصریح کرد: با تلاش تمامی مسوولان شهری مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جهت بهبود وضعیت عمران شهری به شهرداری آبادان اختصاص داده شد که قرار شد تا این مبلغ در مناطق کم برخوردار شهر هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه در آن جلسه تاکید همگان بر کم بودن اعتبار تخصیص داده شده بود یادآور شد: رییس جمهور اعتبار تخصیص یافته را مربوط به امسال دانستند و گفتند برای سال بعدی نیز اعتباراتی در نظر گرفته می‌شود.

امام جمعه آبادان بر تلاش در جهت دریافت بخشی از اعتبار تخصیص یافته تا پیش از اتمام سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌هایی که شهرداری آبادان در دست انجام و طراحی دارد به طور قطع امکان بهره وری مطلوب از این اعتبارات و ایجاد تحولی اساسی در چهرهٔ ظاهری شهر وجود دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور در ادامه با اشاره به موضوع اشتغال جوانان آبادانی افزود: مجریان پروژه‌های در حال انجام در شهر اعم از شرکتی و شهری تا زمانی که یک آبادانی بیکار در منطقه وجود دارد حق اینکه نیرویی از بیرون بیاورند را ندارند. که این موضوع با تشویق شدید و ممتد شهروندان همراه شد.

وی اظهار داشت: مردم و ما بر این موضوع نظارت می‌کنیم.

امام جمعه آبادان در خصوص پالایشگاه آبادان تصریح کرد: در جریان سفر رییس جمهور به آبادان اجرایی شدن فاز دوم پالایشگاه یکی از موارد قابل تاکید ما بود.

وی یادآورشد: در صورت شروع به کار فاز دوم پالایشگاه آبادان حدود سه تا سه هزار و ۵۰۰ نفر برای مدت شش سال مشغول به کار خواهند شد.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور تاکید کرد: می‌بایست تمامی کارهای قابلیت دار شهرستان در راس برنامه‌های کاری دستگاه‌های اجرایی شهر قرار گیرد.

امام جمعه آبادان در مورد موضوع گاز رسانی به خانه‌ها گفت: هر جا که زمینهٔ انجام این کار وجود داشته باشد متولیان امر به طور سریع وارد کار می‌شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور با اشاره به فرمودهٔ امام راحل (ره) افزود: به گفتهٔ ایشان خدمت به مردم شریف آبادان عبادت است، مردمی ولایتمدار، مومن، معتقد، عاشق سیدالشهدا که همواره حامی و مرزدار میهن اسلامیان ایران و پاسدار نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز