خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان:

نمایشگاه نقاشی دنیا و آخرت در آبادان برپا شد

کد خبر : ۳۴۰۶۸

نمایشگاه نقاشی دنیا و آخرت، كاری از هنرمند انجمن هنرهای تجسمی این اداره در محل موزه هنرهای معاصر آبادان برپا شد.

آبادان - ایلنا:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت:  نمایشگاه نقاشی دنیا و آخرت، كاری از هنرمند انجمن هنرهای تجسمی  این اداره در محل موزه هنرهای معاصر آبادان برپا شد.

فرهاد پورغراوی علوانی در گفتگو با ایلنا اظهار كرد: هنرمندان باید با تیزبینی هنری، ظرفیت‌های دینی، فرهنگی جامعه را با استفاده از موقعیت‌ها و ظرفیت موجود شناسایی و به بهترین وجه بهره‌برداری نموده تا با نمایش گذاشتن آثار ارزنده خود، شور و شعف خاصی در شهرستان ایجاد نمایند. پورغراوی علوانی به برگزاری نمایشگاه رنگ روغن آقای علیرضا چمک در آبادان اشاره كرد و افزود: آقای چمک در این نمایشگاه35 تابلو نقاشی را با سبکهای آزاد، رنگ روغن و برجسته کاری به نمایش گذاشته است.

وی افزود: 24 اثر این نمایشگاه رنگ روغن و11 اثر آن طراحی می باشد که برای بازدید هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر نقاشی به نمایش گذاشته شده است.

علوانی درباره مدت زمان و مكان برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مدت دو هفته ازتا تاریخ 22دیماه برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9الی ‌12 و بعدازظهر نیز از ساعت 18-21 از نمایشگاه مذكور واقع در خیابان پارک بازسازی –موزه هنرهای معاصرآبادان از این آثار بازدید کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در پایان از این هنرمند جوان بخاطر اشاعه و ترویج هنر نقاشی تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز