خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان

اجلاس غیر متعهدها برگ برنده ای برای جمهوری اسلامی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: شانزدهمین اجلاس کشورهای غیر متعهدها برگ برنده و بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی است.

آبادان- ایلنا: معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: شانزدهمین اجلاس کشورهای غیر متعهدها برگ برنده و بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایلنا از آبادان، بهرام ایلخاص زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: این اجلاس یکی از بزرگترین رخدادهای سیاسی پس از انقلاب می باشد که در کشور اتفاق افتاده است.

او از این اجلاس به عنوان یک حرکت زیر بنایی و یک موقعیت بسیار استثنایی در بحث تبادلات سیاسی و حتی اقتصادی با توجه به ظرفیتهای کشور نام برد و اظهار داشت: برپایی اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران، اوج افتخار و عزت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهد.

وی تصریح کرد: به رغم جو سازیهایی که در سیاست بین المللی علیه ایران صورت گرفت، خوشبختانه استقبال خوبی از سوی رده های مختلف سیاسی 130 کشور جهان از شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهدها در ایران انجام شد.

او با موفق خواندن برپایی اجلاس سران غیر متعهدها در تهران یادآور شد: بر اساس اطلاعات واصله در خصوص تهیه ی قطعنامه ی پایانی این نشست به حمد خدا توافقات بسیار خوبی صورت گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به آخرین مصاحبه ی رییس کوبایی گروه کارشناسان که این اجلاس را یکی از موارد استثنایی در میان 16 اجلاس برگزار شده یاد کرد گفت: براساس گفته ی وی این اجلاس یکی از هماهنگ ترین و تخصصی ترین نشستهایی بود که در آن موارد بسیار خوبی به صورت اجماع مورد توافق قرار گرفته است.

ایلخاص زاده از این مساله به عنوان یک برگ برنده و بسیار خوب برای کشور مان نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز