خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آبادان:

90 درصد از جرایم آبادان شناسایی شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷

بر اساس آمار موجود در شش ماهه نخست امسال وقوع جرایم در آبادان نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش را نشان می دهد.

ایلنا - آبادان: فرمانده انتظامی آبادان از شناسایی 90 درصدی وقوع جرایم در شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آبادان، سرهنگ احمد چنداز در گفت و گو با ایلنا ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس آمار موجود در شش ماهه نخست امسال وقوع جرایم در آبادان نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش را نشان می دهد.

او از اجرای برنامه های مدون کنترل و پیشگیری و اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی و همراهی و مشارکت بسیار خوب شهروندان با پلیس به عنوان دلایل اصلی کاهش جرایم یاد کرد.

به گفته ی وی در مدت یاد شده چهارهزار و 377 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف شامل یکهزار و 70 دستگاه خودرو و سه هزار و307 دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ های شهرستان انتقال داده شده اند.

وی با اشاره به محدودیت های موجود برای نگهداری خودروها و موتورسیکلت های متخلف افزود: از مسوولان ذی ربط خواستار چاره اندیشی و تعیین تکلیف در این زمینه شده ایم.

او اظهار داشت: در مدت یاد شده 34 هزار و 667 مورد تماس مردمی با 22 درصد افزایش تماس در مقایسه با مدت مشابه پارسال با فوریت های پلیس 110 صورت گرفته است که 34 هزار و 100 مورد آن منجر به انجام عملیات پلیسی شده است.
افزایش 20 درصد شماره گذاری و 10 درصدی صدور گذرنامه، افزایش 15 درصدی دستگیری سارقان منطقه، افزایش 20 درصدی خدمات انتظامی، افزایش 25 درصدی کشف و انهدام مواد مخدر در منطقه در مقایسه با مدت مشابه پارسال از دیگر فعالیتهای فرماندهی انتظامی آبادان در شش ماهه نخست امسال به شمار می رود.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به نقش ارزشمند خانواده ها در کنترل رفتار و ارتباطات اجتماعی فرزندانشان گفت: افزایش تعامل خانواده ها با پلیس می تواند زمینه ساز کاهش استفاده احتمالی فرزندانشان از مواد مخدر شود.

وی در پایان گفت: تعامل مثبت و همکاری متقابل بین شهروندان آبادانی با فرماندهی نیروی انتظامی منطقه باعث افزایش 22 درصدی در عملیات‌های پلیسی شده که این مهم در شش ماه دوم سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین فرماندهی انتظامی آبادان برخورد با جرائم خشن را در دستور کار خود قرار داده و با اقدامات جدی تعداد زیادی از افرادی را که گستاخانه امنیت مردم را به خطر انداخته‌اند با عملیات‌های پلیسی به موقع دستگیر کرده و محیط ناامنی را در شهرستان آبادان برای آنها ایجاد کرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز