خبرگزاری کار ایران

روحانی در بجنورد:

همه باید زیرنظر خیمه اسلام و ولایت جمع شویم

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۶

مسئول طبق قانون اساسی امانتداری بیش نیست با توجه به شرایط جدید در دولت آینده رهنمودهای رهبری مشورت های آیت اله هاشمی و حجت الاسلام سید محمد خاتمی سرمایه دولت تدبیر و امید خواهد بود.

روحانی در جمع هواداران خود در ورزشگاه علی دخت بجنورد گفت: مسئول طبق قانون اساسی امانتداری بیش نیست با توجه به شرایط جدید در دولت آینده رهنمودهای رهبری مشورت های آیت اله هاشمی و حجت الاسلام سید محمد خاتمی سرمایه دولت تدبیر و امید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن روحانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در طی سفرهای استانی خود در ورزشگاه علی دخت شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی با ابراز تاسف و شرمندگی از این که هواداران خود را منتظر گذاشته اظهار داشت: من یک دنیا احساس شرمندگی می کنم که شما را چند ساعت این جا منتظر گذاشتم به فدای قدم هایتان عزیزان من اینجا سرزمین فرهنگ و سرزمین کشاورزی است این جا سرزمین فرهنگ و شعر و موسیقی است سرزمین عشوه و تار و کمانچه است.

روحانی در ادامه با بیان اینکه اگر رقبا در مسیر تخریب قرار گرفته اند من اهل تخریب نیستم خاطرنشان ساخت:‌ اگر رقبا در مسیر تخریب قرار گرفته اند و برخی سخنان را می گویند که شایسته نیست من اهل تخریب نیستم من برای رای از خون شهدا استفاده نخواهم کرد من 8 سال در دفاع مقدس و 16 سال در مبارزات نهضت انقلاب بوده ام اما نه از انقلاب و نه از دفاع مقدس استفاده نخواهم کرد و نه امروز و نه فردا پشت سر دین و شهیدان نخواهم ایستاد.

روحانی در ادامه با بیان اینکه من به ندای شهیدان و خون آنها و راهی پیموده اند ارج می نهم گفت: اما اهل سوءاستفاده نیستم ما باید خودمان را فدای راه آنها کنیم نه آنها را فدای مقام خود.

وی ادامه داد: ما به کسی توهین نخواهیم کرد حتی آنها یی که 8 سال به ما تهمت زدند ما به آنها تهمت نخواهیم زد دولت تدبیر و امید اهل ذلت، سازش و تسلیم نیست اما ماجراجو هم نخواهد بود دردولت آینده مسیر، مسیر اتهاد و ایجاد اجماع بین قوا و مسئولین دیگر است.

روحانی تصریح کرد: بدون وحدت و هماهنگی با بزرگان نظام معضلات حل نخواهد شد همه باید زیرنظر خیمه واحد ایران، اسلام و ولایت جمع شویم.

روحانی با تاکید براینکه صاحب کشور ملت ایران است تصریح کرد: همه مسئولین باید امانت دار خوبی باشند مسئول طبق قانون اساسی امانتداری بیش نیست و دولت تدبیر و امید ادامه دولت سازندگی آیت اله هاشمی و ادامه دولت اصلاحات سید محمد خاتمی.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط شدید بدانید در دولت آینده رهنمودهای رهبری، مشورت های هاشمی و مشورت های سید محمد خاتمی سرمایه دولت خواهد بود.

روحانی خطاب به مردم استان خراسان شمالی عنوان کرد: باید خودمان را برای 24 خرداد آماده کنیم من از برادر عزیزم آقای دکتر عارف تشکر می کنم که هم به وعده و هم بسیار اخلاقی عمل کردند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که ادب آن است که پیروزی بر افراط و خودسری حاکم شود خاطرنشان ساخت: همچنین از زحمات آیت اله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام خاتمی سپاسگذاری می کنم که زمینه را برای وحدت و اتحاد و پیروزی ملت فراهم نموده اند.

روحانی با تاکید براینکه رئیس جمهور آینده فقط با دستان پاک و رای قوی شما انتخاب خواهد شد عنوان کرد: طبق بیان قرآنی کلاممان سدید است وعده ما روز جمعه پای صندوق های آرا خواهد بود.

هواداران در ورزشگاه سه هزار نفری علی دخت بجنورد با سردادن شعارهای چون "زنده باد اصلاحات زنده باد روحانی" "خراسان یک کلام روحانی والسلام" "دکتر کلید و رو کن دنیارو زیرو رو کن" "روحانی یک نفر روحانی صد نفر" و "امروز حمایت می کنیم جمعه قیامت می کنیم" از این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز