خبرگزاری کار ایران

فرم اطلاعات خانوار سهام عدالت کارگران خراسان شمالی توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۴۹

متقاضیان باید فرم‌های جمع‌آوری اطلاعات خانوار خود را از ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها دریافت كنند و ضمن تکمیل اطلاعات مورد نظر با خودکار آبی و بدون خط خوردگی و تا شدن، فرم‌ها را تکمیل و حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به تحویل فرمهای تکمیل شده اقدام کنند.

ایلنا - بجنورد:در نخستین هفته توزیع فرم‌های جمع‌آوری اطلاعات خانوار سهام عدالت کارگران استان، بیش از 6هزار فرم سهام عدالت بین متقاضیان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، سرپرست معاونت رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: بیش از 61 هزار نفر از کارگران استان در سالهای 89 و 90 در سامانه www.karsaham.ir ثبت نام کرده اند که پس از بررسی و پایش انجام گرفته توسط دبیرخانه مرکزی سهام عدالت کشوری بیش از 46 هزار نفر از ایشان واجد شرایط دریافت فرم‌های جمع آوری اطلاعات خانوار سهام عدالت شناخته شده‌اند که توزیع فرم‌های این متقاضیان از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

نوری ادامه داد: در این مرحله متقاضیان فرم‌های جمع‌آوری اطلاعات خانوار خود را از ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها دریافت و می بایست ضمن تکمیل اطلاعات مورد نظر با خودکار آبی و بدون خط خوردگی و تا شدن، فرمها را تکمیل و حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به تحویل فرمهای تکمیل شده اقدام کنند.

وی بیان داشت: با توجه به این که فرم‌های مذکور به تعداد متقاضیان صادر شده لذا می‌بایست در حفظ و نگهداری این فرم‌ها دقت لازم را داشته باشند و از تا شدن، پاره‌شدن و کثیف‌شدن فرم‌ها جداً خودداری نمایند زیرا در این صورت فرم‌ها ابطال خواهند شد.

نوری خاطر نشان کرد: افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه سهام عدالت نشده اند و یا علیرغم ثبت نام در سال‌های 89 و 90 اسامی ایشان در سامانه موجود نیست می‌بایست تا آغاز ثبت‌نام جدید صبر کنند.

وی گفت: ثبت نام جدید جهت دریافت سهام عدالت به زودی آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز