خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق تعاون کشور در خراسان شمالی خبرداد:

صدور۳۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی درحوزه تعاونی ها

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۲۳

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون باعنوان این که ریسک سرمایه گذاری دربخش تعاون را تقبل می کنیم،ازصدور ۳۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه حمایت از تعاونی ها تا پایان فعالیت مجمع فعلی این صندوق خبر داد.

ایلنا - بجنورد: مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون باعنوان این که ریسک سرمایه گذاری دربخش تعاون را تقبل می کنیم،از صدور ۳۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه حمایت از تعاونی ها تا پایان فعالیت مجمع فعلی این صندوق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد،  میمنت آبادی در آیین افتتاح دفتر نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون در استان خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در بجنورد، گفت: دفتر نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون در خراسان شمالی یستمین دفتر در سراسر کشور است که البته این صندوق به شکل حمایت از سوی بانک توسعه تعاون در همه استان ها فعالیت می کند اما بدین نحو که بانک های دیگر نیز حمایت کننده باشند در حال حاضر این استان بیستمین دفتر است.

میمنت آبادی همچنین تصریح کرد: در این راستا با راه اندازی این صندوق برای استان خراسان شمالی 15 میلیارد تومان سهم حمایتی در نظر گرفته ایم که اگر متقاضی بیشتر بود حاضریم این مبلغ را افزایش دهیم.

این مقام عالی کشور اعلام کرد: بیش از 500 طرح با اعتبار 100 میلیارد تومان در مدت نزدیک به دوسال فعالیت این صندوق مورد حمایت قرار گرفته است.

وی میزان حمایت از هر طرح را تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: 70 درصد اصل و سود یک طرح را می پذیریم به شرط آنکه از 5/1 میلیارد مذکور بیشتر نباشد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اعلام اینکه بر اساس برنامه قصد داریم تا پایان مجمع این صندوق و آغاز کار مجمع بعدی، میزان 300 میلیارد تومان انواع ضمانت نامه حمایت از تعاونی ها تأیید کنیم، گفت: دراین راستا تعهد پرداخت، شرکت در مزایده، حسن انجام کار، میزان پیش پرداخت شرکت های مختلف از اهم شرایط بهره مندی از این ضمانت نامه هاست.

میمنت آبادی، همچنین اعلام کرد: در این باره علاوه بر بانک توسعه تعاون آمادگی داریم با بانک های دیگر نیز تفاهم نامه همکاری منعقد و ضمانت نامه برای طرح ها ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون علاوه بر بانک توسعه تعاون، با بانک های کشاورزی، ملت، تجارت، صندوق مهر امام رضا(ع)، بانک اقتصاد نوین تفاهم نامه همکاری ویژه داریم و آمادگی برای حضور و مشارکت بانک های دیگر را داریم.

وی همچنین تصریح کرد: ریسک سرمایه گذاری دربخش تعاون را تقبل می کنیم و صدور ضمانت نامه درخصوص طرح از سوی این بانک ها اتفاق جدیدی است که امیدواریم زمینه های فعالیت های گسترده تر را دراین باره فراهم آوریم.

حسین پور پاکزاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز اعلام کرد:در مجموع سه هزار و یک تعاونی با 730 هزار و 455 نفر عضو و 187 میلیارد و 400 میلیون و 821 هزار ریال سرمایه در استان فعالیت دارند که ایجاد این تعداد تعاونی، برای 22 هزار و 19 نفر در خراسان شمالی فرصت شغلی فراهم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز