خبرگزاری کار ایران

4 قطعه موسیقی ویژه سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی تولید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۱

قطعه موسیقی دیدار یار در ساختار تلفیقی محلی به خوانندگی سلمان تقدیسی، آهنگ سازی مجتبی ابوالقاسم پور و شعر حمید رضا حسینی تولید شد.

ایلنا - بجنورد: 4 قطعه موسیقی ویژه سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در واحدشعر و موسیقی مرکز خراسان شمالی با همکاری مرکز موسیقی و سرود سازمان تولید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی این قطعات موسیقی شامل دیدار یار، یاد یار، جشن استقبال و ایران پر نور با موضوع سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی تولید شده است.

قطعه موسیقی دیدار یار در ساختار تلفیقی محلی به خوانندگی سلمان تقدیسی، آهنگ سازی مجتبی ابوالقاسم پور و شعر حمید رضا حسینی به مدت 3 دقیقه 25 ثانیه تولید شد.

قطعه جشن استقبال که در ساختار ارکسترال می باشد به خوانندگی امیر بدیعی، شعر از حمید رضا حسینی، آهنگ ساز مجتبی ابوالقاسم پور به مدت 3 دقیقه و 36 ثانیه تولید شده است.

قطعه یاد یار که تلفیقی محلی می باشد به خوانندگی امیر بدیعی، شعر از حمید رضا حسینی، آهنگ ساز مجتبی ابوالقاسم پور به مدت 3 دقیقه و 12 ثانیه تولید شده است

قطعه موسیقی ایران پر نور نیز بر اساس شعری و خوانندگی فرامز رستمی در سه زبان،ترکی،کردی و فارسی تولید شده است.

این قطعات موسیقی با موضوع سفر رهبرمعظم انقلاب تصویر گذاری شده است و از شبکه های سراسری و شبکه استانی در حال پخش می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز