خبرگزاری کار ایران

در پنج ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

صادرات بیش از 11 میلیون دلار کالا از بازارچه‌های خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۸۸

عمده کالاهای صادراتی از طریق بازارچه های خراسان رضوی شامل فرش، مصالح ساختمانی، قطعات و ادوات کشاورزی، مواد شوینده، مصالح ساختمانی، رنگ، لوازم خانگی، مصنوعات فلزی، منسوجات و البسه، لوازم صنعتی و ورزشی بوده است.

ایلنا: مدیرکل دفتر اقتصاد و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی از صادرات بیش از ۱۱ میلیون دلار کالا از بازارچه‌های استان طی پنج ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان افزود: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به لحاظ ارزشی ۶۷ درصد و از نظر وزنی ۳۶ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: این در حالی‌ست که هیچگونه واردات تجاری از طریق بازارچه‌ها در مدت یادشده صورت نگرفته است.

مدیرکل دفتر اقتصاد و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه طی پنج ماه نخست امسال ۱۱ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۸۱۲ دلار کالا به وزن هزار و ۶۰۷ تن به کشورهای ترکمنستان و افغانستان صادر شده است، گفت: عمده کالاهای صادراتی از طریق بازارچه‌ها شامل فرش، مصالح ساختمانی، قطعات و ادوات کشاورزی، مواد شوینده، مصالح ساختمانی، رنگ، لوازم خانگی، مصنوعات فلزی، منسوجات و البسه، لوازم صنعتی و ورزشی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز