خبرگزاری کار ایران

تشرف بانوی بحرینی به مذهب تشیع در حرم مطهر رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۷۲

این بانوی 38 ساله پس از تشرف از مذهب تسنن به تشیع نام مبارك فاطمه زهرا را برای خود برگزید.

ایلنا: بانوی سنی مذهب ساکن بحرین در حرم مطهر علی بن موسی الرّضا (ع) به مذهب حقّه تشیع مشرف شد.

به گزارش ایلنا از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، ممی تتم ۳۸ ساله، در مراسمی که باحضور کار‌شناسان دینی اداره ارتباطات اسلامی و امور زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی، در رواق غدیر حرم ثامن الحجج (ع) برگزار شد، پس از تشرف از مذهب تسنن به تشیع نام مبارک فاطمه زهرا را برای خود برگزید.
این بانو در مورد علت گرایش خود به مذهب تشیع، گفت: با تمسک به قرآن و زند گی نامه ائمه اطهار (ع) وتحقیقاتی در زمینه این مذهب، دریافتم که نسبت به سایر مذاهب، مذهب تشیع کامل‌ترین دینی است که همه دستورات آن از مبانی علمی برخوردار است و موجب رشد و کمال و سعادت انسان می‌شود.
وی که از طریق یکی از دوستان ایرانی خود با امام رضا (ع) آشنا شده بود، افزود: همیشه آرزو داشتم که حرم ایشان را از نزدیک زیارت کنم، طی سفری که همراه او به مشهد مقدس داشتم به محض ورودم به حرم امام رضا (ع) با دیدن شکوه و جلال این آستان مقدس، متحول شده و سر تعظیم فرودآوردم و همانجا تصمیم گرفتم به مذهب تشیع مشرف شوم.
در پایان از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی یک جلد کلام‌الله مجید، کتاب‌هایی درباره اصول اعتقادی اسلام و مذهب شیعه، بسته‌های فرهنگی و متبرک و... به این تازه مسلمانان ‌اهداء شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز