خبرگزاری کار ایران

بزرگترین اورژانس بیمارستانی کشور در مشهد افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۵

همزمان با دهه کرامت بزرگ‌ترین مجموعه اورژانس بیمارستانی مشهد به بهره برداری می‌رسد.

ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با دهه کرامت بزرگ‌ترین مجموعه اورژانس بیمارستانی مشهد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمود شبستری در مراسم بزرگداشت روز پزشک با بیان اینکه در ۱۸ شهریور ماه ۵۰ پروژه پزشکی در استان افتتاح خواهد شد افزود: بزرگ‌ترین مجموعه اورژانسی بیمارستانی مشهد با داشتن ۱۵۰ تخت ویژه با مساحت ۱۲ هزار متر مربع همزمان با ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: تا قبل از سال ۸۸ در استان خراسان‌رضوی ۲۵۶ تخت ویژه بود که با افتتاح این پروژه در ۱۸ شهریور ماه امسال تعداد تخت‌های ویژه در شهر مشهد به ۶۱۰ تخت می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه جامعه پزشکی کشور در پرتو توجهات حضرت حق برای سلامت مردم تلاش می‌کنند و تمام پزشکان با اخلاق محوری و نوع دوستی در راستای خدمت به هم‌میهنان گام برمی‌دارند افزود: دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی مشهد در رشته‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و ۱۰ رشته کار‌شناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد.

شبستری تصریح کرد: نخستین مسئله در دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی تامین نیروی انسانی و هیئت علمی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تا قبل از سال ۸۸ در استان خراسان‌رضوی ۲۵۶ تخت ویژه بود که با افتتاح این پروژه در ۱۸ شهریور ماه امسال تعداد تخت‌های ویژه در شهر مشهد به ۶۱۰ تخت می‌رسد.

شبستری با اشاره به اینکه برای تهیه همین تعداد تخت ویژه بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت باید پیوسته کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز