خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه ابتدایی سال جاری؛

خراسان رضوی رتبه اول تعداد ثبت تعاونی های کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۸

بر اساس گزارش اخذ شده از سامانه آمارهای ثبتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سه ماهه اول سال جاری استان خراسان رضوی موفق شده رتبه اول کشور را در تشکیل و ثبت تعداد تعاونی‌ها بین سایر استان‌های کشور به‌دست آورد.

ایلنا: بر اساس گزارش اخذ شده از سامانه آمارهای ثبتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سه ماهه اول سال جاری استان خراسان رضوی موفق شده رتبه اول کشور را در تشکیل و ثبت تعداد تعاونی‌ها بین سایر استان‌های کشور به‌دست آورد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد سنجری سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: کلیه شاخص‌های عملکرد و آیتم‌های منشور کاری ابلاغی از سوی وزارت متبوع را با جدیت دنبال می‌کنیم و اعتقاد داریم با هدفگذاری‌های دقیق و تدوین برنامه‌های کاربردی و زمانبندی شده می‌توانیم به اهداف تعریف شده دست یابیم.

وی همچنین افزود: در سه ماهه اول سال جاری مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی موفق شد با تشکیل و ثبت تعداد ۱۳۱ تعاونی از مجموع ۱۷۶۱ تعاونی ثبت شده در کل کشور به رتبه اول دست یابد.

محمد سنجری تصریح کرد: این تعداد تعاونی با سرمایه‌ای معادل ۷۳۳۳۵۷۰ هزار ریال و با عضویت ۱۹۴۹ نفر تشکیل گردیده و زمینه اشتغال ۲۵۷۵ نفر را نیز در استان فراهم آورده است.

سرپرست این اداره کل در پایان اظهار نمود: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب تحت عنوان سال حماسه سیاسی - حماسه اقتصادی نام گرفته است همه توان خود را در مجموعه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بکار خواهیم گرفت تا به اهداف تعیین شده دست یافته و نقش موثری را در تحقق چشم انداز‌ها و آرمانهای اعتلای میهن عزیزمان ایران اسلامی ایفا نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز