خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس اسلامی علمای بحرین:

وحدت مهم‎ترین عامل تقویت بیداری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۲۵

تداوم جریان بیداری اسلامی منوط به اتحاد جهان اسلام است و بیداری اسلامی شكل گرفته در منطقه و دیگر كشورها الهام گرفته از انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران است.

ایلنا: رئیس مجلس اسلامی علمای بحرین با بیان اینکه وحدت یکی از مهم‌ترین عوامل تقویت بیداری اسلامی است، گفت: مردم کشورهای اسلامی باید با وحدت، انقلاب خود را حفظ کرده و با استکبار مقابله کنند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام‌ سید مجید المشعل در حاشیه تشرف شرکت‌کنندگان اجلاس جهانی «علما و بیداری اسلامی» به حرم مطهر رضوی اظهار داشت: تداوم جریان بیداری اسلامی منوط به اتحاد جهان اسلام است و بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه و دیگر کشور‌ها الهام گرفته از انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: باید به مردم مسلمان ایران به خاطر وحدت و داشتن رهبری واحد همچون امام خمینی (ره) و پس از ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای تبریک گفت.

المشعل در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آستان قدس رضوی مرکز ترویج و نشر معارف اسلام ناب محمدی و معارف اهل‌بیت (ع) در سراسر دنیا است.

این عضو شرکت کننده در نخستین اجلاس «علما و بیداری اسلامی» ابراز داشت: آستان قدس رضوی با برنامه‌ریزی‌های مدبرانه و مدیریت موفق اسلامی به بهترین شکل به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی خدمات مختلف فرهنگی، تبلیغی و رفاهی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به گسترش فضا‌ها و اماکن متبرکه حرم مطهر در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اذعان داشت: زائران با آرامش بیشتری می‌توانند در این فضای ملکوتی به اعمال عبادی خود بپردازند.

یادآور می‌شود؛ ۴۵۰ نفر از علما مذاهب و فرق اسلامی و اندیشمندان کشورهای غیراسلامی شرکت کننده در اجلاس جهانی «علما و بیداری اسلامی» از ۸۵ کشور دنیا ضمن تشرف به حرم مطهر و زیارت بارگاه منور حضرت رضا (ع) از گنجینه قرآن و نفایس و نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی دیدن كردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز