خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد خبر داد:

ایران در مراسم اسکار شرکت نخواهد کرد

asdasd

مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

ایلنا - كرمان: مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  محمد حسینی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت كه با حضور جمع کثیری از هنرمندان فیلم نامه نویسان و منتقدان حوزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: جشنواره فیلم مقاومت عامل همگرایی بین سینماگران و هنرمندان و جانبداری از فلسطین و لبنان است.

وی افزود: در اعتراض به ساخت فیلم موهن و اهانت به ساخت پیامبر اسلام جمهوری اسلامی ایران در مراسم اسکار شرکت نخواهد کرد.

در ادامه محمد خزاعی ئر جشنواره گفت: فیلم سازان حوزه دفاع مقدس در جبهه فرهنگی تلاش می کنند و بزودی سیمای انقلاب و مقاومت حرف اول را در دنیا خواهد زد. در این آیین از بخشهای مختلف عکاسی فیلم خلاصه فیلمنامه های سینمیایی و ویدویی و... تقدیر شد.

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به مدت 5 روز درکرمان ادامه دارد ود این مدت تعداد 143 اثر در بخشهای مختلف از کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند، تونس، کره جنوبی، الجزایر، بلژیک، روسیه، نوروژ، سوریه و اتریش نمایش داده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز