خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در مشهد:

۴۵ هزار تومان امروز ۱۵ هزارتومان سال گذشته ارزش دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۷۸

در مسائل اقتصادی هیچ تدبیری وجود ندارد/ علت گرانی‌ها، بی‌اعتمادی‌ها، تورم و بیکاری در جامعه خارج شدن از راه شهداست.

محسن رضایی در مشهد گفت: تورم یکی دیگر از مسائل امروز مملکت ماست که باعث شده ۴۵ هزار تومان امروز با ۱۵ هزار تومان اسفند سال گذشته برابر باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن رضایی در جمع مردم روستای دوست آباد از توابع شهر مشهد با بیان این مطلب بیان کرد: امروز جوانان سرزمین ایران بعد از اینکه مدارک عالی دانشگاهی را اخذ می‌کنند باز هم سال‌ها بیکار می‌مانند و در ‌‌نهایت روی به کارهای سطوح پایین می‌آورند.
دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: علت گرانی‌ها، بی‌اعتمادی‌ها، تورم و بیکاری در جامعه خارج شدن از راه شهدااست.
وی افزود: تورم امروز در کشور ۳۰ درصد به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه کشورهای غربی است اما ۷۰ درصد آن هم از سوی مسئولین است که متاسفانه قبول هم ندارند که در کشور تورم، بیکاری و دروغگویی وجود دارد.
دبیر تشخیص مصلحت نظام در خصوص وضعیت بخش کشاورزی و صنعت کشور بیان کرد: در هیچ جای کشور پویایی وجود ندارد، بخش کشاورزی هنوز به صورت سنتی اداره می‌شود و کارخانجات هم روز به روز به سمت تعطیلی پیش می‌روند و در دلسردی و ناامیدی در تمام جامعه به چشم می‌آید.
رضایی گفت: ما از راه شهدا جدا شده‌ایم چون امروز فقر، گرانی، بیکاری و دروغگویی در بین مسئولین و جامعه زیاد است، راه شهدا پیشرفت و پویایی در مسیر انقلاب و حق علیه باطل است.
وی در خصوص تدابیر مسئولین در برابر تورم و بیکاری‌ها در جامعه اظهار کرد: در مسائل اقتصادی هیچ تدبیری وجود ندارد، ایدئولوژی صفر است و به گفته‌های رهبر انقلاب اسلامی هم که توجهی نمی‌شود و مسئولین با هم در مجالس رسمی دعوا می‌کنند که این عوامل تورم و بیکاری را در جامعه تشدید می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز