خبرگزاری کار ایران

مشهد میزبان نخستین همایش روند معماری و طراحی شهری اروپاست

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۶۱

سلسله دوره ی روند معماری و طراحی شهری در اروپا در سه مرحله تئوری و کارگاه تخصصی در مشهد و مدرسه تابستانی آن در اتریش برگزار می شود.

ایلنا- مشهد: نخستین همایش بررسی روند معماری و طراحی شهری در اروپا، با حضور اساتید داخلی و خارجی و مسئولان شهرداری مشهد، در دانشگاه خیام مشهد آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، این همایش با حضور اساتید خارجی و داخلی در سالن کنفرانس دانشگاه خیام مشهد آغاز شد.

بر اساس این گزارش، سلسله دوره ی روند معماری و طراحی شهری در اروپا در سه مرحله تئوری و کارگاه تخصصی در مشهد و مدرسه تابستانی در اتریش برگزار می شود که معماری و بازی، دغدغه های کالبد بخشی به هویت در عصر معماری مدرن و میراث به عنوان شانسی برای ساختن قدیم و جدید از محورهای مرحله اول این همایش در مشهد می باشد.

در این دوره دانش آموختگان به مهارت های ساخت بر مبنای مبانی دور اول خواهند پرداخت.

دوره دوم کنفرانس در اسفند ماه سال جاری در مشهد با محورهای برنامه ریزی و حفاظت در مناطقی که از لحاظ معماری تاریخی مهم هستند، شهر دیجیتال،رویکردهای زیبا سازی محیطی و زیبا شناختی شهری در اروپا،مسابقه معماری،دستورالعمل ها و قوانین،سیاست های مدیریت شهری و مسکن در مناطق شهری اروپا، شهر و رسانه و افق های نو،طراحی گرافیکی،تیپوگرافی و معماری برگزار می شود.

دوره سوم کنفرانس نیز در تیر ماه 1392 به مدت 10 روز در دانشگاه وبستر وین برگزار می شود.

برنامه های این دوره از کنفرانس شامل بازدید از مرکز تاریخی وین و مناطق حفاظت شده، ملاقات با ارگان های شهرداری محلی در وین، گشت معماری در وین با حضور مقامات محلی و بازدید از دفترهای محلی معماری و کارخانه های تولید مصالح ساختمانی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز