خبرگزاری کار ایران

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان دفاع مقدس؛

سمینار سراسری طب و ایثار در مشهد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۱

بررسی مشکلات شایع طبی ایثارگران و جانباران، تازه‌های درمان و روش‌های نوین درمان جانبازان جنگ، امنیت ملی، پدافند غیرعامل، بیوتروریسم، ارج نهادن به رشادت‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس، یادآوری و تجلیل از فداکاری‌های پزشکان ایثارگر و خانواده هایشان را از اهداف برگزاری این سمینار است.

ایلنا - مشهد: دبیر علمی سمینار سراسری طب و ایثار گفت: این سمینار با حضور بیش از 500 مهمان از سراسر کشور در مشهد مقدس در تاریخ های 8 و 9 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رضا سعیدی در گفتگو با ایلنا با بیان این مطلب افزود: بررسی مشکلات شایع طبی ایثارگران و جانباران، تازه های درمان و روشهای نوین درمان جانبازان جنگ، امنیت ملی، پدافند غیرعامل، بیوتروریسم، ارج نهادن به رشادت‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس، یادآوری و تجلیل از فداکاری‌های پزشکان ایثارگر و خانواده هایشان را از اهداف برگزاری این سمینار عنوان کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد محورهای اصلی این سمینار را روانشناسی پزشکی جنگ، بیمارستان صحرایی، آثار استفاده از سلاح های میکروبی و شیمیایی در جنگ، نقش پزشکان- امدادگران و پرستاران در جبهه، مراقبت های پرستاری و بهداشت جانبازان شیمیایی عنوان کرد.

سعیدی ادامه داد: از دیگر محورهای اصلی سمینار می توان به نقایص ایمنی شایع در کودکان مناطق جنگی، تازه های درمان، توان بخشی، معاینه دوره ای جانبازان شیمیایی، آشنایی با تجهیزات توان بخشی، اقدامات بهداشتی لازم جهت خانواده ای جانبازان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: سمینار سراسری طب و ایثار دارای محورهای فرهنگی نیز  هست که در دو بخش شهدای دانشجو و بیداری اسلامی در جهان اسلام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز