خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر بهداشت از مراحل ساخت بیمارستان 540 تختخوابه امام رضا (ع) مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۹۱

در حال حاضر بیمارستان 540 تختخوابه امام رضا(ع) با پیشرفت 51 درصدی در حال اجراست و بر اساس ارزیابی کمیته فنی استانداری خراسان رضوی علاوه بر قرار گرفتن در لیست پروژه‌های مهر ماندگار به عنوان طرح های با کیفیت عالی نیز معرفی شد.

ایلنا: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی امام رضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، ‌دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی که به منظور افتتاح ۵۱ طرح درمانی، بهداشتی و خدماتی به مشهد سفر کرده است از مراحل ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی امام رضا (ع) که یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های بیمارستانی کشور به شمار می‌رود بازدید کرد.

مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه بازدید وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی امام رضا (ع) تمامی استانداردهای جهانی مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: ‌در حال حاضر این طرح در ردیف بهترین پروژه‌های کشور در این زمینه به شمار می‌رود.

رحیمی با بیان اینکه مرحله اول این طرح از سال ۸۸ و مرحله دوم آن از سال ۹۱ آغاز شده است، اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان ۵۴۰ تختخوابه امام رضا (ع) با پیشرفت ۵۱ درصدی در حال اجراست و بر اساس ارزیابی کمیته فنی استانداری خراسان رضوی علاوه بر قرار گرفتن در لیست پروژ‌ه‌های مهر ماندگار به عنوان طرح‌های با کیفیت عالی نیز معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در ۵۰ هزار متر مربع در حال ساخت است خاطر نشان کرد: ‌در یک سال اخیر ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این طرح اختصاص یافته است و در صورد تامین اعتبارات ملی ساخت این طرح سرعت بیشتری خواهد گرفت.

مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افتتاح اورژانس عدالتیان (در مجاورت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابه امام رضا (ع)) اظهار داشت: این طرح در فضایی بیش از ۱۲ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و به عنوان بزرگ‌ترین اورژانس icu کشور به شمار می‌رود.

رحیمی با اشاره به اینکه این طرح هم از پروژ‌های کم نظیر در کشور به شمار می‌رود و با یک تونل زیر زمینی به بیمارستان ۵۴۰ تختخوابه امام رضا (ع) متصل شده است اظهار داشت: طراحی این پروژه‌ها به گونه‌ای است که با بهره برداری از آن‌ها به عنوان مکمل یکدیگر در ارائه خدمات رسانی و قطب درمانی شرق کشور محسوب می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز