خبرگزاری کار ایران

تصادف مرگبار در جاده پرحادثه طبس؛

۴ نفر در جاده دیهوک به راور در آتش سوختند

کد خبر : ۹۸۷۸۸

در اثر برخورد خودرو سواری پراید با تریلر در محور دیهوک به راور ۴ نفر فوت کرده و در آتش خودرو سوختند.

ایلنا: در اثر برخورد خودرو سواری پراید با تریلر در محور دیهوک به راور ۴ نفر فوت کرده و در آتش خودرو سوختند.
به گزارش ایلنا، فرمانده پلیس راه دیهوک در این رابطه گفت: عصر روز گذشته یک دستگاه سواری پراید که از بندر عباس عازم مشهد مقدس بود در کیلومتر ۱۵۰ محور دیهوک به راور با یک دستگاه تریلر برخورد کرده که در این حادثه ۴ نفر از سرنشینان پراید کشته شدند.
ستوان یکم علی کرمی علت این سانحه را انحراف به چپ کامل سواری پراید عنوان کرد و افزود: به علت شدت ضربه وارده به پراید و روشن بودن کولر خودرو به محض وارد شدن ضربه گاز کولر نشت کرده و خودرو دچار حریق می‌شود.
وی ادامه داد: شدت سوختگی اجساد به حدی بود که در مرحله اول امکان شناسایی آنان وجود نداشت و برای تشخیص هویت به پزشک قانونی ارسال شد.
فرمانده پلیس راه دیهوک از رانندگان خواست با توجه به دو طرفه بودن جاده و نداشتن چشم انداز طبیعی و استراحتگاه مناسب در طول مسیر استان‌های کرمان تا ورودی خراسان جنوبی رانندگان با توجه به گرمای هوا بعد از یک ساعت و نیم رانندگی استراحت کنند، چرا که ادامه متناوب مسیر باعث خستگی مفرط راننده می‌شود.
علی کرمی گفت: وضعیت جاده با توجه به کم عرض و دو طرفه بودن به صورتی است که کشش حجم سفرهای تابستانی را ندارد.
وی افزود: وضعیت محور دیهوک – راور را وضعیت عادی نیست و فوق العاده حساس و مهم است که باتوجه به خودروهای ترانزیت که به سمت آسیای میانه بار حمل می‌کنند، می‌طلبد متولیان امر توجه ویژه‌ای به این جاده داشته باشند و پلیس راه به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.
وی به گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در طول حوزه خود و همچنین اطلاع رسانی به رانندگان از طریق تهیه بروشور اشاره کرد و گفت: پلیس راه دیهوک از تردد خودروهای ناوگان باربری به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۲۴ تا ۶ بامداد هر روز جلوگیری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز