خبرگزاری کار ایران

یک کار‌شناس مسائل کارگری هشدار داد:

آثار منفی ومخرب تعدیل نیرو دامنگیر خود صنعت خواهد شد

asdasd

روش‌های ناکارآمد تعدیل، و روش‌های نامناسب و رایجی که دراین میان توسط کارفرمایان برای بهبود وضعیت بحرانی واحدشان به صورت عجولانه بکار گرفته می‌شود، بسیار مخرب وخطرناک خواهد بود.

یک کار‌شناس مسائل کارگری با ابراز نگرانی از افزایش آثار منفی و مخرب تعدیل نیرو، در گستره صنایع هشدار داد.

اسماعیل حق پرستی با اشاره به اینکه نیروی انسانی بخش اعظمی از سرمایه یک واحد تولیدی است به ایلنا گفت: تعدیل نیرو در همه زمان‌ها وجود داشته است و هم اکنون با توجه به سخت‌تر شدن شرایط برای صنعتگران انگار آنان برای التیام کسب و کار خود تنها راه ‌چاره را تعدیل نیرو می‌دانند وهمچنان با ظن این گمان، از اثرات مخرب ومنفی این عمل که در آینده ای نه چندان دور دامن گیر خود آنان خواهدبود بی اطلاع هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر تهران در ادامه با اعلام این خبر که تعدیل نیرو در بسیاری از واحد های قطعه ساز کوچک وبزرگ به سبب کاهش تولیدات خودرو سازان داخلی،شدت گرفته است گفت: بحران در صنایع بهداشتی، دارویی ولوازم پزشکی نیزرو به گسترش است.

به گفته این فعال کارگری امسال این پدیده ناخوشایند سایه فزون‌تری برسر صنایع انداخته و عمده فشار‌ها و مشکلات‌ بخش‌های دیگر اقتصاد، به بهانه کاهش هزینه‌ها دامنگیر نیروی انسانی شده است.

او با بیان اینکه تعدیل نیرو تاثیرات جبران ناپذیری در فعالیت‌های تولیدی یک واحد صنعتی دارد اظهارداشت: روش‌های ناکارآمد تعدیل، و روش‌های نامناسب و رایجی که دراین میان توسط کارفرمایان برای بهبود وضعیت بحرانی واحدشان به صورت عجولانه بکار گرفته می‌شود، بسیار مخرب وخطرناک خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز