خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه ستاد توزیع سهام عدالت استان اعلام كرد:

تمدید مهلت ثبت نام سهام عدالت کارگران فصلی در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۴۷

«بر اساس اعلام سازمان کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی ۵۳ هزار کارگر فصلی و ساختمانی در این استان برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند که در بررسی‌های انجام شده حدود ۳۸ هزار نفر مشمول شناخته شده‌اند.»

دبیرخانه ستاد توزیع سهام عدالت استان مرکزی روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی کل کشور مهلت ثبت نام کارگران فصلی و ساختمانی تا دهم اردیبهشت امسال تمدید شده است.

اطلاعیه افزوده است: تمامی کارگران فصلی و ساختمانی مشمول که دارای کد رهگیری هستند و در سال ۸۹ در سامانه اینترنتی ثبت نام کرده‌اند می‌توانند از فرصت تمدید ثبت نام سهام عدالت بهره‌مند شوند.

در این اطلاعیه آمده است: کارگران متقاضی مشمول باید با مراجعه به شرکت‌های تعاونی عدالت شهرستان محل سکونت نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی ۵۳ هزار کارگر فصلی و ساختمانی در این استان برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند که در بررسی‌های انجام شده حدود ۳۸ هزار نفر مشمول شناخته شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز