خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ورامین:

ورزش از اولویت‌های مهم منطقه است

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۷۴

فرماندار شهرستان ورامین طی گفت و گو با رئیس اداره ورزش و جوانان، ورزش را به‌عنوان یکی از ارکان مهم منطقه برشمرد.

ایلنا: سیدجمال جلیلی در دیدار با رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: اولویت سوم شهرستان ورامین ورزش است که باید تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص اندیشیده شود.

به گزارش ایلنا، این مقام مسئول اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی و دقت نظر، اهداف ورزش را هرچه زود‌تر به اجرا گذاشت تا بتوانیم گامی موثر در روند پیشرفت این مهم برداریم.

وی ادامه داد: اهم برنامه‌های پیش رو باید در بحث عمرانی پایه گذاری شود، چراکه اگر فضای موجود ورزشی فراهم باشد می‌توان جوانان بسیاری را به این سمت سوق داد. جوانان نیز در بخش ساختاری ورزش سهیم هستند و باید برنامه‌های متعددی برای آنان پایه ریزی شود.  ازدواج و اشتغال از مهم‌ترین خواسته‌هایی است که باید برای این قشر مهیا گردد که در این صورت می‌توان معضلات منطقه را نیز کاهش داد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه این دیدار اظهار داشت: اگر توصیه‌ای باشد در نظر داریم به آنجامه عمل بپوشانیم تا بتوانیم آنچه در نظر مسئولان نیز حائز اهمیت است به منصه ظهور بگذاریم.

مجید بذرافشان گفت: ورزش را می‌توان با کمک مسئولان به بلند‌ترین قله استان و حتی کشور رهنمون ساخت؛ چراکه پتانسیل خوبی در این عرصه نهفته است.

این مسئول ادامه داد: برنامه ریزی هدفمند و تاثیرگذار در کنار ادامه این روند می‌تواند منشا اثر برای پیشبرد اهداف باشد.

بذرافشان اذعان داشت: فرمانداری می‌تواند نقش اساسی در کمک و روند روبه رشد ورزش ایفا کند که این امید می‌رود با نگاه فرامنطقه‌ای حضرتعالی این مهم در شهرستان ورامین تحقق یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز