خبرگزاری کار ایران

شهردار فرون آباد:

مردم فرون‌آباد به دلیل نبود امکانات درمانی به شهرهای همجوار مراجعه می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۵۱

مردم شهر فرون‌آباد به جهت نبود امکانات درمانی کافی به شهرهای همجوار مراجعه می‌کنند.

ایلنا: علی بند علیان در دیدار مسئولان ساخت درمانگاه‌های شبانه روزی شهر فرون آباد گفت: نگاه ما همراهی با همه اقشار جامعه به‌خصوص شما عزیزان است که در جهت سلامت جامعه تلاش می‌کنید و به شما عزیزان خسته نباشید می‌گوئیم که در یک حرکت خوب و شایسته اقدام به ساخت دو درمانگاه شبانه روزی در شهر فرون آباد نموده‌اید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی افزود: مردم شهر فرون آباد به جهت نبودن امکانات درمانی کافی به شهرهای همجوار مراجعه می‌کنند و با ساخت این دو درمانگاه انشاءالله مشکل در این بخش حل خواهد شد.

علیان بیان داشت: کار کردن در این برهه از زمان در شهرداری یک هنر می‌خواهد و حضور در میدان شهرداری به جهت وضعیت اقتصادی به مثابه حضور در میدان مین است و نیازمند کمک و استفاده از نقطه نظرات شهروندان برای ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی شهر هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: آنچه برایمان مهم است اینست که در اکثر کارهای شهرداری مردم را در کنار خود داریم و یکی از اهداف شورا و شهرداری در اجرای پروژه‌های کلان استفاده از نقطه نظرات شهروندان است و اگر ادعا داریم که دارای شهری پویا و زیبا هستیم نشان از همراهی همه اقشار جامعه با مدیریت شهری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز