خبرگزاری کار ایران

۴۴ واگن جدید مترو به ناوگان وارد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۰۹

با توجه به افزایش میزان سفر‌ها و مسافران مترو در اسفند ماه به ویژه در روزهای پایانی سال امیدواریم با ورود این واگن‌ها بتوانیم خدمات رسانی بهتر و مناسب تری به شهروندان داشته باشیم.

ایلنا: مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: فردا، ۴۴ واگن جدید مترو وارد ناوگان می‌شود که تعدادی از این واگن‌ها وارد خط تهران- کرج شده و تعدادی نیز وارد خطوط داخلی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، هابیل درویش با بیان این مطلب اظهار کرد: ۲۸ واگن یک طبقه معادل ۴ رام قطار و ۱۶ واگن دو طبقه معادل ۲ رام قطار فردا وارد ناوگان می‌شوند که امید است با ورود این واگن‌ها بتوانیم خدمات رسانی بهتری در روزهای پایانی سال به شهروندان داشته باشیم.

وی افزود: واگن‌های یک طبقه با اولویت خط ۴ وارد ناوگان می‌شوند اما در خطوط داخلی دیگر نیز به کارگری خواهند شد.

درویش با بیان اینکه این واگن‌ها از مجموع ۱۷۷ واگنی هستند که امسال از گمرک خارج شده‌اند گفت: پیش از این ۹۰ واگن از این واگن‌ها وارد چرخه خدمات رسانی شدند و فردا نیز ۴۴ واگن دیگر عملا وارد ناوگان می‌شود، همچنین در تلاشیم که باقی واگن‌ها را نیز تا پایان سال مورد آماده سازی قرار داده و وارد خطوط کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش میزان سفر‌ها و مسافران مترو در اسفند ماه به ویژه در روزهای پایانی سال امیدواریم با ورود این واگن‌ها بتوانیم خدمات رسانی بهتر و مناسب تری به شهروندان داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز