خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قرچک:

بلیت اعتباری جایگزین کرایه تاکسی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۲۱

جهت رفاه حال مسافران قصد داریم برای پرداخت کرایه تاکسی،بلیت اعتباری را جایگزین پول نقد کنیم تا مسافران به اندازه ی مبلغ مصوب کرایه پرداخت نمایند.

محسن شریف مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قرچک گفت: یکی از فعالیت هایی که سازمان تاکسیرانی قرچک برای رفاه حال مسافران انجام خواهد داد ارائه ی بلیت اعتباری به آنها است.
شریف گفت:شهرستان قرچک حدود هزار و دویست دستگاه خودروی تاکسی تحت پوشش خود دارد که این هزار و دویست دستگاه در 32 خط درون شهری و برون شهری فعال هستند.
وی ادامه داد: با توجه به آمارهای دقیق به دست آمده روزانه صد و بیست و چهار هزار سفر برون شهری و درون شهری توسط ناوگان تاکسیرانی انجام می شود. از این تعداد 35 هزار سفر برون شهری و بقیه سفرهای درون شهری که در این 32 خطوط تعریف شده انجام می گیرد.
شریفی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی قرچک فعالیت خودش را بر 3 پایه برنامه ریزی کرده است، از جمله ی این برنامه ها نظارت و کنترل بر عملکرد تاکسی داران که شامل توزیع برگه های حضور و غیاب بین تاکسی داران،ایجاد گشت های شبانه در خطوط تاکسیرانی است.
وی ادامه داد: در اکثر خطوط تا پایان شب شاهد جابه جایی شهروندان توسط تاکسی ها هستیم.
وی افزود: برای رفاه معیشت تاکسیداران با مراکزدرمانی مجهز در سطح شهر قرارداد منعقد کرده ایم تا از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوند،که آخرین قرارداد با مرکز درمانی دارالشفا حضرت مهدی است که این مرکز خدمات را برای تاکسیداران با 20 تا 25 درصد تخفیف ارائه می دهد.
وی ادامه داد: سال گذشته کلیه تاکسی ها را مجهز به کپسول آتشنشانی کردیم و این یک طرح گسترده ای بود همچنین اولین شهری بودیم که کلیه ی تاکسی ها رابا همکاری شورا و شهرداری مجهز به کپسول آتشنشانی کردیم.
مدیر عامل سازمان تاکسی رانی شهر قرچک ادامه داد: جهت رفاه حال مسافران قصد داریم بلیت اعتباری را جایگزین پول نقد بابت پرداخت کرایه نماییم تا مسافران به اندازه ی مبلغ مصوب کرایه پرداخت كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز