خبرگزاری کار ایران

در پایان عملیات ۴۸ ساعته و موفقیت آمیز؛

دستگاه حفاری خط ۳ مترو از زیر تونل خط ۲ مترو عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۸۳

محدوده انجام عملیات در سطح خیابان و داخل تونل و هم‌چنین ریل‌های موجود به طور مداوم با بکارگیری دستگاه‌های دقیق و تحت کنترل ادامه داشته و هیچ گونه نشستی در طول عملیات و بعد از آن تا کنون مشاهده نشده است.

ایلنا: عملیات حفاری خط ۳ مترو و عبور دستگاه حفار (تی. بی.‌ام) از زیر تونل در حال بهره‌برداری خط ۲ متروی تهران با موفقیت پس از ۴۸ ساعت امروز مورخ ۱۴ بهمن ماه انجام شد.

به گزارش ایلنا، در پی اطلاع قبلی مبنی بر عبور ماشین حفار خط ۳ متروی از خط ۲ مترو که در حال بهره برداری است ‏‏، بدین وسیله به آگاهی می‌رساند با همت کارگران و نیروهای متخصص مترو ‏‏، از روز پنج‌شنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه عملیات حفر تونل و عبور خط ۳ مترو از زر خط ۲ مترو تهران آغاز شد و طی ۲۴ ساعت ماشین حفارپس از حفاری و نصب ۷ حلقه ۵ / ۱ متری و پیشروی ۱۰ متری، راس ساعت ۰۰: ۲۳ روز گذشته به ابتدای تونل خط رسید.

با توقف مسافرگیری قطارهای عبوری و قطع برق تونل، دستگاه حفار (تی. بی.‌ام) دوباره حرکت خود را از زیر تونل خط ۲ ادامه داد و تا ساعت ۷ صبح امروز مورخ ۱۴ بهمن ماه دستگاه به طور کامل از زیر خط ۲ عبور کرده و ۷ متر بیشتر از برنامه مورد نظر و پیش‌بینی شده عملیات حفاری و خط گذاری را انجام داده است.

محدوده انجام عملیات در سطح خیابان و داخل تونل و همچنین ریل‌های موجود به طور مداوم با بکارگیری دستگاه‌های دقیق و تحت کنترل ادامه داشته و هیچ گونه نشستی در طول عملیات و بعد از آن تا کنون مشاهده نشده است.

این کار از نظرفنی و تکنیکی کار بسیار دقیق و حساسی بود که با برنامه‌ریزی و کار‌شناسی، دستگاه حفار تمام اتوماتیک خط ۳ مترو تهران از زیر تونل در حال بهره برداری خط ۲ عبور کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز