خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه بهاره 92 روزه بررسی شد

کد خبر : ۴۰۵۸۰

اولین جلسه پیگیری برگزاری نمایشگاه بهاره 92 روزه شهرستان بهارستان باحضورمسئولین مربوطه تشکیل شد.

ایلنا – بهارستان: اولین جلسه پیگیری برگزاری نمایشگاه بهاره 92 روزه شهرستان بهارستان با حضور حبیب اله پیشوا سرپرست معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت و مسئولین ادارات ذیربط چون مجمع امور صنفی، شهرداریها و پلیس امنیت و اماکن در محل اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان بهارستان تشكیل شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه؛ معاون برنامه‌ریزی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری مطلوب و اثربخش اینگونه نمایشگاه‌ها که موجب تنظیم بازار، توزیع عادلانه کالا وحمایت از تولیدکنندگان و مصرف کننده است، اهتمام ویژه مسئولین را به دغدغه‌های مردم در ایام تهدیدات و تحریم‌ها دشمنان بر علیه مردم با بصیرت ایران امری لازم و خدمتی ارزشمند تلقی کرد.

همچنین هدف از برگزاری این جلسات را کنترل قیمت‌ها، تامین رضایت مصرف کننده، تمرکز فروش و تسهیل در خرید عنوان کرده و مقرر شد اجناس در نمایشگاه حداقل 10تا 15درصد پایین تر از قیمت بازار ارائه گردد و نیز اداره صنعت معدن و تجارت نسبت به توزیع اقلام دولتی پرمصرف با نرخ مصوب در نمایشگاه تمهیدات لازم را درنظر بگیرد.

در ضمن در زمینه تامین نظم، تنظیم ترافیک، کنترل بهداشت، امنیت، ایمنی، و اطفاء حریق، موارد لازم جهت عقد قرداد با شرکت مجری دستورات لازم صادر شد.

همچنین نمایشگاه مورد نظر با کارشناسی و تعیین محل مناسب در دو بخش گلستان و بوستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز